אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

בסדר, חזרתי


בוקר טוב ושבוע טוב לכולם. חדי העין ועקשני הפוסט שביניכם הבחינו כי החסרתי פוסט במוצ"ש. קורה. מכל מקום, זה לא אומר שלא שהתאמנתי אתמול וביום שישי, אבל על כך בהמשך.
היום הפק"ל הוא פק"ל כח. שבע חזרות בודדות במשקלים עולים של דדליפט. או בעברית:1-1-1-1-1-1-1. מתחילים לא ישתמשו במקסימום משקל אלא בשלושת רבעי משקל גוף, או משקל גוף, ושלוש חזרות בכל סט.
אתמול הפק"ל היה ריצת חמישה ק"מ, או חתירה חמישה ק"מ. באורח מופלא למדי, ביום שישי הרגשתי צורך לרוץ 5 (במסגרת יעדי 2008, להגיע ל 10 ק"מ ריצה), ואכן רצתי בשדות (שימו לב פריחה משגעת של כלניות לבנות ואדומות נצפתה). 27 דקות וחצי לחמישה ק"מ. זה לא מהר, אבל זה הכי מהר שלי.
אתמול, עשיתי את פק"ל יום שישי האחרון בשלמותו. כזכור, 12 תרגילים שונים ברצף. הכל בוצע לפי הנדרש למעט SWING שעשיתי עם 22 ק"ג במקום 24, וכדור כח של 5 ק"ג במקום 8 (זה מה יש). במקום חבל, עשיתי 15 עליות מתח על מגבת, כל פעם יד אחרת למעלה. בשורה התחתונה, כמו שאומרים, לקח 20 דקות ו 31 שניות. היה נחמד ומרענן (?) לפני שהלכתי לראות את הסרט החדש (והמצוין, והממומלץ בחום) של האחים כהן - No country for old man (או בתרגום הקלוקל של המפיצים בישראל "ארץ קשוחה").
ולסיום תמונה וסרט. הליכת ידיים. מה שמזכיר לי עוד יעד ל 2008 שפספסתי: להצליח ללכת על הידיים לפחות חמישה מטר.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 2 comments

2 הערות קוראים:

את יום שישי החסרתי, בעקבות ארוחת ערב משפחתית גדולה שאחותי ערכה. הייתי כל כך שבע וכבר היה מאוחר מדי להתאמן. אבל אתמול חזרתי ובמקום לרוץ 5 ק"מ, הלכתי על ביצוע אנג'י שכוללת:
100 מתח
100 שכיבות שמיכה
100 כפיפות בטן
100 סקוואטים
על זמן
את החזרות פירקתי, מתח ביצעתי 10*10 , שמיכה 5*20 , בטן 2*50 וסקוואטים 25 * 4. המטרה הייתה לסיים מתחת ל 25 דקות והתוצאה עמדה על 24:39, יצאתי מרוצה כמו שאומרים.
בנוסף רציתי רק לשתף בזה, שאני מתאמן לפי קרוספיט מאיזור חודש אוקטובר. את השיפור אני מרגיש, בכל אספקט. למשל אתמול הלכנו עם חברים לטייל בפארק השרון, היינו עם 5 ילדים קטנים שהשתוללו בדיונות ורוב הזמן די עמדתי בקצב איתם (מומלץ בחום לנסות לעמוד במרץ של ילד בן שלוש, זה קרוספיט אמיתי :)). לבסוף עוד שימשתי קרוסלה של כולם החמישיה, שבתורות הייתי צריך להרים ולזרוק אותם. תמיד הייתי די בכושר וחזק פיזית, אני מתאמן במסגרת זו או אחרת של לחימה מגיל 14 והיום אני בן 33. אבל את האימפקט של אימוני קרוספיט בגיוון שלהם, אני מרגיש יותר מכל תוכנית שאותה עשיתי בעבר.
יהי נחמד לשמוע אם יש עוד כמוני, שמרגישים בהבדלים.

אתמול רצתי בערך שלוש וחצי קילומטר בלי לקחת זמנים (טיפשי).
היום דדליפטס -
90-100-105-110-120-125-130

מטרות - להשתפר בכל אחד מעשרת המדדים של קרוספיט ובפועל להגיע למצב שאני עושה את כל האימונים כפי שהם כתובים (למעט מגבלות ציוד). בפרט שיפור ניכר במתח - זה קורה אבל לאט.

הוסף רשומת תגובה