אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

מנוחת קריאה

היום מנוחה.
אני שמח לבשר שקבלתי היום מאמזון שני ספרים: Strarting Strength המפורסם - הוצאה שניה (חדשה חדשה) עם הרבה יותר תמונות הסברים ואיורים, ו Stretching ספר מופת למתיחות וגמישות מאת בוב אנדרסון. שניהם בעטיפה רכה ועלו לי יחד עם משלוח, מכס והכל בערך 250 ש"ח. שווה כל לירה ומומלצים מאוד (אפילו שטרם קראתי, ספר המתיחות הוא פשוט מאיר עיניים, בעיקר איורים, מאוד מאוד אפקטיבי וידידותי למשתמש - עיינו אונליין באמזון).

אמש השלמתי את נייט, כנדרש אבל עם 25 ק"ג במקום 32 (אני לא אווה). השלמתי 8 סיבובים שזה שיפור משמעותי מהפעם הקודמת (6). אחלה פק"ל לטעמי. פרסמו תגובות ומחזבות או אימונים בהערות וב"תוצאות האמת". מה דעתכם על עשרת הסיבות לקרוספיט?

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 5 comments

5 הערות קוראים:

קודם כל מזל טוב, אני קיבלתי את הספר starting strength לפני כחודש ורק קראתי בינתיים את הפרק הראשון של הסקוואט מס' פעמים. ספר מצויין ובהחלט פותח עיניים בכל נושא הטכניקה הנכונה ומלא בהדגמות והסברים.
אתמול היה יום ה ME שלי, מכיוון של רציתי לדבוק באימון שגרתי של סטים וחזרות חזרתי לפק"ל מהנה ומענה כאחד.
אחד הפק"לים האכזריים ביותר שעובדים על הנפות. שמו הוא הדוב
פק"ל קשה ותובעני, המטרה העיקרית היא להגיע בסיבוב ה 5 למשקל הסופי ב press, אני הצלחתי להגיע רק ל 40 קילו ורק ל 5 חזרות בסיבוב החמישי.
המטרה היא להשלים 5 סיבובים של 7 חזרות כל סיבוב.
אני מוסיף פה קטע ממאמר על התרגיל, פשוט לא הייתה לי סבלנות הפעם לתרגם.

This movement is reaching legendary status among those who dare to try it. The Bear is a brutal test of courage and a real challenge both physically and mentally. It's also great for showing you exactly where your weak links are. The Bear, probably more than any other single movement, will zero in on those weaknesses and, in many cases, fix them.

Another advantage of this beast is it teaches the body to work in a single harmonious fashion. Your body will become a seamless series of links: fluid, powerful, fast, and with great range of motion.

Training complexes like the Bear will improve power production and lead to hypertrophy. Furthermore, because of the total body approach to this movement, additional physiological benefits are gained with demands on motor skill coordination in an extraordinarily short period of time. Yes, for those in a time crunch, complexes like the Bear get the job done in a hurry.

הי שחום לכולם!
רציתי להגיד שאני ממש מתעניין בקרוספיט ולמרות שאני בכלל מתאמן במכון כושר ובבית
אני מאוד נהנה לגלוש באתר.

אז שיהיה סבבה
אולי יום אחד באמת יצא לי מזה משהו מיוחד לעשות.
ביי ותודה.

צבי תודה .
קראתי על ה - bear ואני הולך לנסות , זה נראה אתגר .
מה אתה ממליץ לגבי משקלים , לנסות משקל קבוע או כל סט להעלות במשקל ?

תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

הי גלעד
המטרה ב bear, היא להעלות משקלים עד למקסימום דחיקה שלך ב press. אני אישית נוטה לפחות בפעמים הראשונות של ביצוע התרגיל, לבחור משקל לא גבוה שנוח איתו אך עדיין יש מאמץ. חלק מאוד חשוב בתרגיל, הוא הטכניקה והשמירה על הזרימה בין התנועות. עבודה עם משקל נמוך, תתן את היכולת ללמוד את התנועה ולהשריש עבודה נכונה.
מכיוון שזו תהיה הפעם הראשונה שאתה מנסה, לך על משקל קבוע. משקל שתוכל לבצע איתו את כל 5 הסיבובים עם חזרות מלאות.

הוסף רשומת תגובה