אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

פראן חסרה לי בבלגיה

פראן (אימון יסוד!) כוללת 21-15-9 חזרות של:
עליות מתח
Thruster במשקל 40 ק"ג
הכל ברצף ("על זמן"), כמה שיותר מהר.
אני עצמי בבלגיה (חשבתי שיהיה קפוא, אבל בינתיים מזג אויר מצוין) אז נבצר ממני לעשות, למרות שאני מאוד אוהב את האימון הזה. כדי לקבל מוטיבציה (למי שחסר) כדאי לראות את סרטוני ההדגמה של פראן בעמוד התרגילים הרשמי. יש כמה וכמה וכולם מצוינים. פרסמו תוצאות ושיפור מפעם הקודמת (למי שכבר עשה). בהצלחה.
בתמונה: דלת קרוספיט פדלטון. כך הרגשתי בביצוע ברברה לפני כמה ימים...

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 3 comments

3 הערות קוראים:

היום ביצעתי את סינדי, עם התעקשות על מתח מלא בכל סיבוב. צפיתי להגיע ל 5 סיבובים מקסימום, אבל הופתעתי לטובה שהצלחתי לסיים 7.
מכיוון שעברנו כבר 1/4 משנת 2008, חזרתי לרשימת ה"משאלות"/יעדים שהצבתי לי ל 2008 לקבל מושג איפה אני עומד.
היעדים שלי היו
1) לשפר את המקסימום חזרות במתח - בוצע התחלתי עת השנה עם 2 עד שלוש מקסימום, היום אני מגיע ל 8 רצוף בצורה מלאה (בלי KIPP) ו 3 ב L.
2) לבצע 21 hand stand push ups - עדיין בתהליכי עבודה, אני עוד בוריאציות ולא בביצוע של תרגיל מלא.
3) לשפר את ה clean - משתפר וממשיך להשתפר מאז שקיבלתי את starting strengh.
מעניין אם שאר החברים, מרגישים שהם משפרים/עומדים ביעדים.

גם אצלי המתח מופיע בגדול ברשימת המטלות לשנה הזאת ואני מתקדם - 6-7 מתח ללא עצירה (עם קיפ). צבי, אתה עושה משהו מיוחד למתח או פשוט מרביץ אותם כשהם מופיעים בפק"ל? אני התחלתי שבוע שעבר את Recon Ron. בתכלס זה 5 סטים של מתח כל ערב. כל שבוע מוסיפים עוד שתי חזרות לכל העסק (לא שתי חזרות לכל סט).

במקום fran ביצעתי את FGB שפיספסתי לפני יומיים. המטרה ששמתי לעצמי היתה לעשות את שלושת הסיבובים עם מספר החזרות מהסיבוב הראשון פעם קודמת. עמדתי במשימה באומץ. היה קשה אבל פחות מתיש מנטלית כי כבר ידעתי למה לצפות.

הוסף רשומת תגובה