אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

Muscle Up

30 Muscle up על זמן (כמה שיותר מהר). למי שאין טבעות או לא מסוגל לעשות muscle up יכול להחליף ב 120 מתח ועוד 120 דיפ. קטן. פרסמו תסכולים והצלחות בהערות.
למי שעוד לא מנוי על Crossfit Journal ראו מאמר מצוין שפורסם בגליון האחרון על טכניקת ובטיחות ביצוע overhead press ובסוף מכתב של רופא אורתופד המעיד על הבטיחות הפיסית של התנועה, לכל המקטרגים. הרופא הוא גם הבחור שבתמונה.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 5 comments

5 הערות קוראים:

בוקר טוב
שילוב מעניין של שני תרגילים שקיבלתי במייל מהאתר bodyweightculture.com.
שם התרגיל הוא Bridge Crunch , והנה התיאור שלו

What if you could train both front and back of your core at the same time? After all, the core muscles stabilize and articulate the spine. And the spine is composed of many joints and bones.

So let us introduce the Bridge Crunch. Technically its two exercises in one, a half bridge and a crunch, an excellent exercise for grapplers who work on mount defense.

Here’s how it’s done.
Lie down on your back, place your hands by your sides.
Bend your knees and place your feet flat on the floor.
Your fingertips should be touching the heels of your feet.
Your feet should be as wide apart as your hips are.
Now, lift your hips as high as possible (you are in a half bridge now). This is not a full bridge like in gymnastics, where your hands and feet would be touching the floor and the body arched up. Your head and shoulders are on the floor and so are your feet.
Now lift your upper body and do a crunch without dropping the hips.
Here are a few options;
You can keep your hips high and do the crunches.
You can stay in a crunched position and continue to do half bridges.
You can be alternating them.
If you have a plate or a heavy object you can alternatively place it your hip then on your chest, while executing the half-bridge and crunch respectively. That will add more resistance to this technique

יש גם הדגמה

היום 30 מאסל אפ. החלפתי ב120 מתח ו-60 דיפ טבעות עמוק (כתפיים מתחילות מגובה הטבעת). אימון קשה וזמן מביך.

לנושא אחר -> היום קפצתי 900 (!) קפיצות בחבל בזמן של : 5:02 דקות שזה אומר קצב של 2.98 קפיצות לשנייה, ו-178.8 קפיצות לדקה. אבל החלק החשוב באמת הוא זה שעכשיו אני בטוח ביכולת שלי לקפוץ אלף קפיצות בפחות מ-6 דקות.

לילה טוב.

היי דעאל !
קראתי את מה שכתבת
גם אני הייתי רוצה להיות מנוי לקרוספיט ז'ורנל, אבל יש לזה בעיה רק אחת - זה עולה משהו כמו 25$ לשנה לא שווה את טונה כסף מי שמע על כזה מנוי בחיי איזה מידע מסווג יש להם בשבילי.
ובמילא אני מוסיף שהייתי רוצה לראות רק את הסרטים המלאים של האימונים שלהם וזהו.
ממש חוצפה.

תודה רבה ולילה טוב לכולכם!!

אלעד

לפי דעתי.

עשיתי שלושים מתח ודיפס - שלושים וחמש דקות. ציפיתי שהדיפס יהיו יותר קשים מהמתח אבל התברר שההפך.

לגבי ה- CFJ: מצחיק כי אני דווקא רואה בזה דיל מטורף. פחות ממאה שקל בשביל כמות עצבנית של חומר רב ערך. גם אם רק שתי כתבות כל פעם מעניינות אותך זה שווה.

האמת אלעד, אני לא בא ממקום שיפוטי אבל המנוי על ה CFJ הוא באמת בדיל מטורף. עם ערך הדולר של היום, מדובר בפחות ממאה שקל לשנה. התוספת המתקבלת שווה את ההשקעה, אבל זה כל מקרה לגופו.
אני אתמול בחרתי בפק"ל שפורסם ביום שישי, זה שכלל 15+1 L pull up וכפיפות מרפקים בעמידת ידיים. את כפיפות המרפקים ביצעתי שהרגליים מוגבהות על ארון הנעלים שלנו, והרגליים כפופות ככה שהדחיקה עדיין מאונכת לקרקע. את ה PU התחלתי דוקא טוב בקצב מתון מאוד על מנת להצליח לבצע כמה שיותר ב L, אבל כמו כל פק"ל מהסט האמצעי זה הפך לקפיצות + L ולאחר מכן לקפיצות ברובו. לקח לי 10:46 לסיים.
אני מעתה מאמץ את ה L PU, גם בגלל שיותר "קל" לבצע אותם על מתח משקוף (אני 1.9 בגובה וככה אני מגיע לטווח תנועה מלא) וגם ההרגשה של תרגיל שעובד בצורה מטורפת על כמה איזורים היא מעולה.

הוסף רשומת תגובה