אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

ריצה, ריצה, ריצה ושוב ריצה. קדימה

ארבעה סיבובים, כל אחד על זמן, של ריצת 800 מטר. נוחו כמה שצריך בין סיבוב לסיבוב (כמה שצריך - עד שחזרתם לנשימה סבירה). פרסמו כמה זמן לקח כל סיבוב בהערות.
לגבי יעדי 2008. מצוין שחוזרים לזה כי זה באמת נותן תחושה אישית (וקהילתית?) על מה משיגים ומה אפשר עוד להשיג. אני עצמי רוצה לעשות 2000 מטר חתירה בפחות מ 8 דקות. שבוע שעבר עשיתי 1000 ב 3:40, שזו התקדמות משמעותית עבורי, אבל בו זמנית זה הרג אותי לגמרי כך שבשום אופן לא הייתי מחזיק מעמד בקצב הזה עוד קילומטר. יש לאן להתקדם. מטרה נוספת לעשות פראן מלא ולא שבור תצטרך לחכות לשבוע הבא כדי לראות את ההתקדמות. לגבי ריצת 10 ק"מ - תרגלתי לא מעט ריצות חמש, בינתיים והגעתי לחמש בקצב טוב (פחות מ5 דק לק"מ). סה"כ On track עם היעדים. פחות או יותר. מצטרפים חדשים לקהילה יכולים להוסיף את יעדיהם הם. בכיף.
Share/Bookmark

By מר קדמוני with 2 comments

2 הערות קוראים:

הבוקר תקפתי את הדוב שוב, מבחינתי אין עליו כפק"ל של משקולות. בתרגום חופשי למשפט באנגלית, הוא מלמד אותך צניעות מהי :).
ביצעתי אותו כרגיל 5*5 עם משקל של 40 קילו, המטרה היא לסיים ברצף יפה את כל ה 5 עם המשקל הזה ואז להעלות ל 7 חזרות לסיבוב. אחרי שאני אגיע ל 7 חזרות יפות בכל סיבוב, אני אתחיל להעלות משקל.
בהקשר לשאלה של בנץ מאתמול, את המתח אני כולל בכל חימום לפני הפק"ל. הוא נכלל בחימום במידה והוא לא מופיע כחלק מהפק"ל עצמו. בצורה הזו יוצא לי כל הזמן להתאמן על מתח, כי תמיד הסיכוי הוא 50/50 שמתח יכלל באימון.
בנוסף במסגרת חיפושי אחרי תוכנית אימונים טובה של 5 ימים, הגעתי לאחר פשפוש בבלוגים החברים לבלוג של crossfit chattanooga ושל crossfithardcore שמכילים רעיונות יפים.
אני דוגל בתוכנית של הראשון, בגלל שהם די עקביים עם הפק"לים המקוריים.
הבלוג השני הוא אכן לפי השם שהוענק לו, החברה האלה היו בסמינר ההסמכה האחרון ולקחו מקום שני. כשראיינו אותם הם אמרו שהם תמיד התאמנו קשה, אבל שהם פגשו את קרוספיט הם הבינו כמה הם לא בכושר :).

היום: פראן.
זמן מטרה: 3:20
זמן אמיתי: 4:41
30 ק"ג.
יש לאן לשאוף.

לילה טוב.

אגב, הישבן שלי עדיין תפוס מה-50 המייאשים שעשיתי ביום ראשון :(

הוסף רשומת תגובה