אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

עליות מתח, כמה שיותר

הפעל את שעון העצר. בדקה הראשונה, עשה עליית מתח אחת. בדקה השניה עשה שתיים, בשלישית שלוש וכן הלאה, עד שנשברים. השעון ממשיך לרוץ. המלצה שלי: כשנגמר הכח, עברו למתח בקפיצות. פרסמו בתוצאות לאן הגעתם במתח תקני ולכמה עם קפיצות. חשוב חימום וחשוב לא פחות מתיחות בסוף.
פינת ידע כללי: היום ראש חודש ניסן. זה אומר שעוד שבועיים בול ליל הסדר, מצות וכל העניינים האלו.
פינת ההפתעות: מחר.
Share/Bookmark

By מר קדמוני with 4 comments

4 הערות קוראים:

CFT , יום רע לסקווט, 3 שיאים חדשים ועוד כמה שטויות...

התחלתי בחימום לסקוואט (כנראה אגרסיבי מידי) ובשילוש של יום רע לסקוואט נוצר מצב שבו להרים 78 ק"ג היה לי קשה מאוד. המשכתי, וכשניסיתי להרים 83 ק"ג (ניסיון 2) המשקל פשוט נפל עליי. הגעתי למצב שבו הרגליים מקבילות לקרקע ופשוט אזל לי הכוח ככה שהאגן קרס והמוט החליק לי על הצוואר למטה דורס את החוליות. לא קרה כלום חוץ משפשוף קל - במזל.
יש לציין שבקרוספיט טואל הקודם הרמתי 89 בקלות!

המשכתי לפרס. אחריי חימום קל:
40
45
50
שברתי את השיא פעמיים! קודם ב-45 ואז ב-50. זה שיפור של 10 ק"ג מהפעם הקודמת (40). מצויין!

דדליפט. אחריי חימום קל:
96
103 (היה אמור להיות 106, פשוט שכחתי את המשקולת!)
106 (שיא אישי!)
בזמן שאני מסדר את המשקל לחזרה האחרונה (ה-103 לא היה מתכונן..) שני דליי החול שני קורסים. אני מקלל את כול העולם ומתחיל לנקות.
....כעבור 10 דקות והרבה קללות....
מסיים לסדר את המשקל ומרים 111 ק"ג! שיא אישי!

CFT = 111+78+50 = 239 KG
שזה גם שיא אישי, אגב (:

לילה טוב!

עשיתי כנדרש. עד 11, כולל, עשיתי מתח מלאים ללא הנחות או קפיצות. סיבובים 12-15 היו בקפיצות. שורה תחתונה תוצאה לא טובה, יחסית לעצמי, כנראה בגלל שפק"ל הדוב אותו עשיתי ביום ו' עוד יושב לי על הכתפיים.

כנראה שיש "מנחוס" על כולם :), אני היום ביצעתי את דיאן. משקל הדדליפט עלה ל 50 קילו, HSPU היו בזוית של קרוב ל 75 מעלות עם רגליים ישרות. אמה מה, כנראה בגלל השעה המוקדמת לא ביצעתי את כל החזרות. במקום 21 15 9, ביצעתי 15 9 6. בסיום התעצבנתי והתאכזבתי מעצמי, הנחמה היחידה הייתה בנתוני התרגיל שהעלתי.

אני מצטרף לתחושה הכללית. עשיתי את אימון המתח וחשבתי שאוכל לסיים את הדקה השביעית. מסתבר שאת הדקה השישית סיימתי בשניה האחרונה ושם נעצרתי. כמובן שזה שיפור גדול מפעם שעברה.

הוסף רשומת תגובה