אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

משקולות בלבד



Sea of heartbreak from Crossfit Huntsville on Vimeo.
היום פק"ל שכולו מבוצע עם משקולות 40 ק"ג. כמה שיותר סיבובים בעשרים דקות, שכל סיבוב כולל:
5 חזרות של Thruster
7 חזרות של Hang power clean
10 חזרות של Sumo deadlift high pull
מי שלא מבין, צריך לבקר בעמוד התרגילים הרשמי. יש לי תחושה שאחרי אימון כזה נופלים שדודים.
א-פרופו ליפול שדוד, אמש בצעתי את החמישים המייאשים וקבעתי שיא אישי של 21:38. בסיום שכבתי על הרצפה עשר דקות עד שהצלחתי לקום...
ולגבי הסרטון, מה שבטוח, אימון כזה מוזר עוד לא ראיתם. אבל, נראה לי קשה ברמה בינלאומית. וגם די מגניב.
Share/Bookmark

By מר קדמוני with 5 comments

5 הערות קוראים:

היום בצעתי את סינדי
הצלחתי 22 סיבובים, מעניין אם לא הייתי יודע כמה דעאל הצליח עדיין הייתי מצליח. יש עוד מקום לשיפור בעיקר הסקוואטים לוקחים את רוב הזמן המתח היה מהיר בכל ה 22 סיבובים והשכיבות שמיכה רק לקראת הסוף היו קצת יותר איטיים. הסקוואטים הראשונים היו הרבה יותר מהירים.
באימונים הראשונים המתח היה הגורם המעקב ועכשיו הוא הכי קל.

דעאל מזל טוב על השיא החדש צריך להוסיף לגרף מלפני חודש.
שאלה איך אתה מבצע את ה Back extensions, אני תמיד מחליף ב good mornings במשקל 20 ק"ג, האם זה תחליף ראוי קל יותר בהרבה קשה יותר מעולם לא בצעתי Back extensions אז מעניין לדעת.

מעניין מה המטרה של האימון בסירטון אני מנחש שזה אימון שמטרתו להתרגל לכוח כבידה יותר חזק מכדור הארץ ושעושים אותו אסטרונאוטים לעתיד מנא"סא וחוץ מהתנגדות הספוגים אני גם מתבסס על פיתרון בעיית התקציב (כי נאס"א טחונים בכסף...)
דעאל אשמח אם תאיר את עינינו בנוגע לאימון זה

קובי, לשאלתך לעשות back extensions זה די פשוט, אם יש לך קופסת קפיצות גבוהה (לפחות 60 ס"מ). הירכיים מונחות על הקופסה (פנים למטה) וכפות הרגליים מוחזקות על ידי סולם שוודי (אם אין לך, אולי מתחת לשולחן כבד). נראה לי שזה די דומה ל"בוקר טובים".
ולגבי אוריאל, צר לי לאכזב אותך אבל אין שום קשר לנאס"ה, מה גם שהם מתאמנים בתנאים של חוסר כבידה ולא של כבידת יתר. מכך מקום, ריבועי הקצף משמשים עבור מתעמלים (התעמלות קרקע וכו') כדי לבצע קפיצות מורכבות ולנחות ברכות ללא חשש פגיעה. ההליכה דרך קוביות הקצף היא קריעה ומהווה שימוש לחיזוק הגוף כולו, ובעיקר שרירי ליבה שכן יציבה היא האתגר העקרי. וזה גם כיף.

אני פעם הייתי מבצע באק אקסטנשיינס עד שהשולחן הכבד התפרק. היום אני עושה גוד מורנינגס...
מניסיוני הגוד מורננינגס קשים בהרבה...

הוסף רשומת תגובה