אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

עדיין כאן - תזונה ונצחונות


היום ננסי, שהיא חמישה זסיבובים של 400 מטר ריצה ו 15 חזרות של Overhead Squat עם 40 ק"ג. אחלה אימון ליבה.

 
ככל שעובר הזמן, המשקל שאני נותן לתזונה כמרכיב העקרי ביכולת הגנים שלנו לבוא לידי ביטוי מלא ונכון, עולה. הרומן שלי עם Mark Daily Apple, כבר ידוע כאן ובהחלט (ומארק כבר לא בלוג קטן אלא מעצמה הקונה לעצמה עוד ועוד "מאמינים" מדי יום). מכל מקום, אני עברתי, מזה כחצי שנה ויותר, לתפריט "Primal" כמעט מוחלט, היינו, תפריט שמתאים לאדם הקדמון: אין סוכר, אין קמח, אין סויה ותירס. אין פסטה. אין פיתות, לחם ושאר מאפים. לעומת זאת, יש המון שומן, המון חלבון מהחי, המון ירקות, פירות ואגוזים וגם מוצרי חלב, אבל במידה. למרות שאני אוכל שומן בכמויות מסחריות (חמאה, שמן זית, ובשר בקר עם הרבה שומן), אני בריא יותר, יעיל יותר ומלא אנרגיות. 
התמונה של הציידים האלה מאקוודור (הקדמי, עם המכנסיים האדומים, בן 60!), מדגימה היטב את הטענה בדבר מהותו של כושר. אלו ציידים של ממש, אנשי העולם הקדמון, הנעים וצדים למחייתם. הם אולי לא ינצחו במשקחי קרוספיט, אבל הם יגיעו למקום מכובד, בלי דקה אימון. התמונה מהפוסט המלא כאן


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 2 comments

2 הערות קוראים:

גם אני עוקב אחרי מארק, כנ"ל את כל מה שמבוסס על קמח חתכתי. לבי הסויה לא לגמרי, כי גם הוא מחליק את זה תלוי בצורת ההכנה. אין ספק עד כמה שינוי הרגלי האכילה בא לידי ביטוי בביצועים.
דרך אגב דעאל אתה רק עוקב אחרי הבלוג, או שקנית את הספר שלו?

עדיין לא קניתי את הספר. אני מחכה לגיחה הבאה שלי לארה"ב, לחסוך את מחיר המשלוח השערורייתי. רומני.

הוסף רשומת תגובה