אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

עדכוני לילה

היום אמורים לרוץ חמישה ק"מ.

אני לעומת זאת, יכול לדווח  על שיא אישי חדש ועצבני ב 50 מיואשים שנקבע זה עתה.
21:56 לביצוע מלא ותקני (למעט כדור כח 5 ק"ג במקום 8 ק"ג, כי זה מה יש). האמת שסיימתי את שמונת התרגילים הראשונים אחרי 13:30 ולרגע השתעשתי במחשבה לסיים בפחות מ 20 דקות, אבל אחרי דקה של בורפיז נחתתי למציאות. בסוף גרדתי בקושי כוחות לקפיצות הכפולות ואחרי הקפיצה האחרונה מצאתי את עצמי מחרחר על האדמה... 
מישהו אמר שקרוספיט זה כיף? מישהו חושב שלא? "שונאים, סיפור אהבה" קרא לזה בשביס זינגר. 
והערה לסדר: איכשהו מתברר שלא עשיתי את ה 50 כבר מאז ספטמבר שעבר (!), ואז בדקתי את גרף השיפור שלי. ממשיך לא רע. נראה לי שהמחסום העיקרי כעת הוא הבורפיז. איך נשפר? אני ניסיתי לעשות 12 בופריז ואז 13, 12, ו 13. לצערי, הצורה של הבורפיזים הלכה התעקמה והתעוותה ככל שהמספר עלה ובסוף זה היה דומה לריקוד חרגולים בליל קיץ. 

אה, כן, ואמש עשיתי אימון שחיה (קריעה החתירה הזאת) ועוד ~2 ק"מ ריצה לפני כן (מהבית לבריכה)  וכנ"ל ריצה חזרה אחרי האימון (לידיעתכם, קשה לרוץ אחרי ריצה), כך שיחד עם השחייה זה במקום החמישה ק"מ שהיינו אמורים לרוץ לעשות היום. נשמע חלופה הולמת, לא?
נו, ומה עשיתם אתם?


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 7 comments

7 הערות קוראים:

דעאל זמן מדהים אולי בכל זאת נשלח אותך יחד עם אור ל crossfit games
אני תפוס מהיומיים האחרונים אז החלטתי לרוץ את ה5 ק"מ אני עוד רוצה להשלים את ה-50 וננסי לקח זמן שך 30:56 דקות שזה שיפור מהפעם האחרונה שעשיתי 32:26 דקות אבל רחוק מהשיא 24:03 דקות, כנראה חצי שנה מנוחה ן 8 ק"ג נוספים לא עוזרים במיוחד.
האמת לא התאמצתי כל כך הייתה ריצה קלה.

אני הלכתי על ה 5 ק"מ, עמדתי במטרה לרדת מתחת ל 30 תוצאה 29:47. בפולניות אני אציין, שבתור אחד ששונא לרוץ אחלה תוצאה.
ה 50 האחרון היה פשוט מעצבן, אז לקחתי את זה לתוך הריצה. אין מה לעשות מתישהו מגיע DNF
(did not finish)שמעמיד אותך במקום.
דרך אגב דעאל, בפורום ב LBS יש בחור שביקש טיפים בעניין החתירה. עד כמה שזכור לי לך יש את ה C2 ?
אז בטוח אתה מבין בנושא יותר ממני, אולי יש לך זמן לזרוק לו שם עצם?
בכל מקרה הפניתי אותו לפה.

צבי קודם כל מזל טוב על השיא החדש
נראה לי אתה לוקח את ה-50 קצת קשה מדי אני לא מאמין שיש מישהו שבזמן סביר הצליח לעשות את האימון כולו בפעם הראשונה אני לא בטוח שאם הייתה מסיים ב 50 דקות את הכל במקום ה- 34 דקות שביצעתה היה עדיף לפחות לפי המדד של קרוספיט ההספק היה יורד.
מעניין מה אתם חושבים עדיף להשאיר את האימון במקסימום עצימות לזמן מוגבל יחסית 30 דקות או להתחיל לשבור את הסטיים עד הרמה של 2-3 ברפיז ומנוחה.

אני עם קובי בעניין לקחת את הדברים בכיף.
אני חושב שבאימוני metcon שווה לעבוד חזק עד שמתפרקים ולא להמשיך ולסחוב אם כבר מותשים והנשימה נרגעה לגמרי. אימוני כח (כמו ה 1-1-1-1 למניהם מתאימים יותר להתעקשות על השלמה מלאה, גם אם לוקח ה-ר-ב-ה זמן).
בריצה, אני מזדהה לחלוטין עם שניכם. ריצות זה דבר שקשה לי מאוד (מנטלית). בכל זאת, אני שיריונר (מיל'), ולכן החלטתי לשפר את זה עוד הקיץ (כאמור התחלתי לשלב CFE אבל החוג שחיה הזה קצת משבש לי את היכולת להוסיף אפילו סיכה).
ולי אכן יש C2 (מתוקה ועתיקה), נרחיב על זה בקרוב.

שכחתי לעדכן

אישתו של איאן, מדריך level 1 מת"א שאותו פגשתם באימון בספורטק שברה שיא WOD חדש!!!

ה WOD היה :
לידה על זמן

סה"כ זמן 11:05 שעות, סיום ב 3:15 לפנות בוקר

לאם ולבת שלום

בהקשר לנושא העצימות, יש חלוקה של דעות בקרוספיט. יש כאלו שאומרים העיקר לסיים, כמובן עם עצימות מתאימה כי אחרת אין שום תועלת ויש כאלו שאומרים לפרק את האימון לסטים.
בניתוח של העניין, נראה לי שאני פשוט בתרגום חופשי נשכתי משהו שאני לא יכול ללעוס.
בהתחשב בזה שעשיתי קודם סקוואט קדמי, הייתי צריך לבצע scale של ה 50 כדי עדיין לשמור על עצימות ותפוקה של אימון.
אני חושב שנכנסתי לעניין גם במעין מבחן עצמי, די נפקחו עיניי בנושא.

מזל טוב איאן עוד מתאמנת חדש לקרוספיט.
צבי אמרתה בעבר שאתה מבצע CFSB אז מעניין לראות את ההתקדמות שקלתי לנסות אבל היה נראה לי עמוס מדי.
שנית בתוכנית כתוב בדרך כלל אימון metcon מוגבל ל 10 דקות עד 20 דקות תלוי ביום איזה אימונים בדרך כלל אתה בוחר? או שאתה מבצע את הWOD מהאתר הראשי
בכל מקרה ממש מעניין איך מתקדמת התוכנית אז תעדכן

הי קובי
לגבי הפרוטוקול של CFSB, הבעיה העיקרית שלי היא כרגע מחסור בברזל. החודש אני אוסיף עוד 20 נראה לי. לגבי בחירת ה WODS, אני די דובק בפרוטוקול בבחירה שלהם מבחינת זמן. אני משתדל לדבוק באתר הראשי אך יש לי עוד כמה מקורות שמהם אני לוקח WOD.
למשל
http://crossfittucson.wordpress.com/
שרצים עם CFSB, לגבי יום ראשון בחרתי ב 50 אחרי ה FS כמעין מבחן עצמי, שאני מרגיש כעת שעמדתי בו בכבוד סה"כ. זה היה מעין מיני משחקי קרוספיט, נסיון לשלב שני סוגי WOD אחד תובעני ואחד פחות קצת.

הוסף רשומת תגובה