אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

שוב סינדי או מרי

היום הפק"ל האהוב. סינדי (כמה שיותר סיבובים בעשרים דקות של 5 מתח, 10 מרפקים ו 15 סקוואטים). או מרי

השיא שלי לסינדי הוא 22 סיבובים.

אסטרטגיות מקובלות
(הערה: מתחילים לא צריכים אסטרטגיה, אלא נחישות. ברגע שאתם מעל 15 סיבובים ב 20 דקות, תתחילו לחשוב איך לשפר)
  1. להתחיל כמה שיותר מהר, ולעשות ברצף. סיבוב למתאמן מאומן לוקח משהו כמו 30 שניות, אולי קצת פחות. בשיטה זו מצליחים בדר"כ להגיע למספר גבוה של חזרות ב 10 דקות הראשונות (14 או יותר), אבל אז הכח פשוט נגמר, אין אויר, והתוצאה הסופית מדרדרת.
  2. לשמור על קצב קבוע. כך ניסיתי בפעם האחרונה: כל 50 שניות להתחיל סט חדש. שאר הזמן מוקצב למנוחה. ברמה התיאורטית, אם מחזיקים מעמד בלי חריקות, זה יוצא 24 סיבובים בול. בדר"כ מזייפים לקראת הסוף (כך אני) ומסיימים בפחות חזרות (22).
  3. לשמור על מנוחה קבועה: דומה ל #2, אבל במקום זמן מוגדר לסט, זמן מוגדר למנוחה מסיום הסט האחרון (למשל 25 שניות). זה טוב בעיקר למתאמנים שקצב ביצוע כל סט אצלם משתנה, ובכל זאת רוצים מדד קבוע להתקדמות בתוך האימון. כדאי שמישהו יקריא לכם זמנים כי בסיבוב העשירי הראיה מתערפלת...
  4. (השיטה של אור שפורסמה על ידו כאן במאי, וכנראה עובדת, אצלו לפחות, היטב): סיבוב לדקה בחצי הראשון, ואח"כ העלאת הקצב. כלומר, תכנון מראש של הסבולת ופרקי הסיבובים מול היכרות עצמית. אור עשה כך 24 סיבובים. 
המחזיק הבלתי מעורער בתואר הביצוע המהיר ביותר לסינדי הוא כמובן ספיל שעושה תוצאה בלתי אפשרית ודמיונית לחלוטין של 38 סיבובים מלאים! נא לדמיין זאת. טוב, הוא גם יודע לעשות 106 עליות מתח רצופות, אז כנראה שמשהו משובש לחלוטין אצלו בגנים.

ולסיום, עוד סרט הדרכה מצוין של . Again Faster. האם אתם יכולים?


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 4 comments

4 הערות קוראים:

38 סיבובים?! איפה רואים את הסרטון הזה?

התחלתי בפרס של 3 פעמים 5 של 50 קילו.
לאחר מכן סינדי, שיפור של סיבוב מהפעם הקודמת סה"כ 15 סיבובים. הלכתי על האסטרטגיה הראשונה של כמה שיותר מהר ולהתפוצץ (זה גם לפי בית מדרשו של OPT). אכן אחרי 10 דקות הראיה התערפלה.
אור לגבי ספיל זה הסטטיסטיקה שלו מהמשחקים, לא הצלחתי למצוא סרטון של זה אבל כן ראיתי את ה 106 הבן אדם לא נורמלי. איאן סיפר לי שהוא ראה אותו בהסמכה שלו, הבן אדם לא יאומן הוא ביצע שם פראן.

בצעתי deadlift
1 * 120 ק"ג
1 * 122.5 ק"ג
1 * 125 ק"ג
1 * 125 ק"ג
1 * 125 ק"ג
1 * 125 ק"ג
1 * 127.5 ק"ג
אני שונא אימוני כח

ערב טוב. שיא אישי חדש בסינדי: 23 סיבובים מלאים.
אסטרטגיה: סיבוב כל 45 שניות בעשר דקות הראשונות, וסיבוב כל דקה בעשר האחרונות. יוצא בול 23 סיבובים מתישים.

הוסף רשומת תגובה