אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

אימון טבעות

היום אימון מוזר וחדש שנותן כבוד למיומנויות ההתעמלות. רק על טבעות, חמישה סיבובים. בכל אחד 7 ירידות מהטבעות ממצב הפוך (הראש למטה, הגוף זקוף, ויורדים לאט לאט, כמה ששרירי הליבה שלכם מאפשרים), ועוד 15 שכיבות שמיכה על טבעות.

אוקיי. טבעות זה פריט חובה ולמי שאין, נא לרוץ ולקנות. 
כדי לעשות לי את החיים פשוטים, הורדתי את הטבעות לגובה 80 ס"מ בערך, ע"מ שאפשר יהיה להיות תלוי הפוך, ואת כפיפות המרפקים עשיתי כשכפות הרגליים על קופסת הקפיצות, כך לא הייתי צריך להנמיך כל פעם את הטבעות עבור כפיפות המרפקים.
הבעיה היתה שלהיות תלוי הפוך על הטבעות נחמד בסיבוב הראשון אבל בסיבוב השני קבלתי בחילה נוראית, שהתחזקה בשלישי. ארוחת הבוקר (יוגורט עם שקדים) הגיבה במחאות נמרצות והייתי ממש קרוב לפגוש את Pukie. שכיבות השמיכה, לעומת זאת, היו כיף לגמרי ומאתגרות מאוד. הכתפיים עובדות הרבה יותר קשה כשעושים כפיפות שמיכה על טבעות ואני מרגיש אותן היטב גם עכשיו, כמה שעות אחרי.
למי שאין טבעות מומלץ להחליף באימון המשלב שכיבות שמיכה ושרירי ליבה (למשל כפיפות בטן עמוקות) . 

מאז הבוקר ועד עכשיו אני מסתובב לי עם ה Vibram שלי ונהנה להרגיש את מרקמי האדמה תחת הרגליים ולמשוך מבטים תמהים ומגוון רחב של שאלות ואמירות. בעיקר כי הייתי באירוע פתיחה של חנות ריצה חדשה בשם Runway בתחנת הדלק של בית לחם הגלילית (מחלף זרזיר). חברים. שם אוסף הרצים לא יכל להתעלם משבירת הקונספט של "נעלי ריצה". להלן לקט של תגובות ספונטניות שנרשמו הבוקר: 
  • לא יכול להיות! אין דבר כזה. 
  • זה נעליים או גרביים? 
  • מגניב לגמרי, בן אדם.
  • כמה זה עולה?
  • אני חייב אחד כזה גם כן.
  • מה, אפשר לרוץ עם זה? 
  • אתה לא נורמלי.
כל בנאדם שני מבקש למשש לי את הסוליה... בקיצור, גם אם זה לא משפר את הכושר, זה מאתגר את החשיבה ואת הקשרים עם העולם. 
ספרו לנו בהערות על האימון שלכם היום. שבת שלום.



Share/Bookmark

By מר קדמוני with 3 comments

3 הערות קוראים:

היי דעאל.ברוך שובך!

לא פרשתי מאימוני קרוספיט, אלא שגם אני, כידוע לך, רק שלשום שבתי ממילואים.חסרת לנו!

לצערי אני חוזר אחרי זמן רב (כשבועיים) ללא פעילות מאונס המילואים ומבחנים (אלא אם כן, 4 ימים רצופים בשטח ללא שינה ומקלחת ובתנאי גשם וקור של מדבר צאלים נחשבים לסוג של אימון...).

ביצעתי את התרגיל לזכר החיילים: 7 כפול [400מ'+20 חזרות של תרגילים מגוונים (סקאווט, מתח, כפיפות בטן, פשיטות גוו, דדליפט, שכיבות שמיכה ו- בורפיז)]. היה מהנה ולקח לי 30 דקות.אני מניח שהגוף יגיב בהתאם וייתפס לכמה ימים...

דרך אגב, לפני כשבועיים עשיתי אימון שכלל הרבה כפיפות בטן עמוקות ועד עכשיו (כן אפילו שחלפו שבועיים) אני עדיין מרגיש את הבטן. זה הגיוני??
להשתמע

הי גלעד, לגבי אימון כפיפות הבטן העמוקות צריך להיזהר איתן. אני לא יודע כמה יצא לך להתמודד עם כפיפות בטן כאלו, אבל כאשר לא רגילים לעבוד עליהן בנפחים המופיעים באימון כלל אצבע הוא לא לבצע אותן. יש לנצל אותן בחימום למספר לא גבוה של חזרות ובאימון עצמו לחליף בכפיפות בטן רגילות, אין שום טעם להתאמן היום עם תוצאה שתמנע ממך להתאמן מחר!!!

הי גלעד. אני לא חושב שיש איזו שהיא בעיה לעשות כפיפות בטן עמוקות. העניין הוא שמהניסיון שלי ככל שהשריר יותר ארוך ופנימי, כך יותר זמן נשארת ההתכווצות שלו. והתכווצויות הנובעות מכפיפות בטן עמוקות, המפעילות בעיקר את שרירי הליבה, הם אכן האחרונות לעזוב. כך גם אצלי.

הוסף רשומת תגובה