אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

ד"ש מארצות הניכר

צהרים טובים ישראל, לילה טוב סנגפור.

את האימון של היום אני מאוד אוהב (למרות שבדיוק באופן הזה הוא לא הופיע בעבר, אבל וריאציות של תרגילים אלו אני לגמרי בעניין), אבל לצערי אני מנוע מלבצע אותו היום מסיבות טכניות: ציוד ועייפות. האימון כולל כמה שיותר סיבובים בעשרים דקות של 15 פשיטות גוו, 15 ברכיים למרפקים ו 15 overhead squats עם 42 ק"ג. אחלה אימון חזק.
כאן חצי עכשיו מעט אחרי עשר וחצי בערב. אני אחרי יום עבודה מתיש, אבל החלטתי למתוח עוד קצת את העייפות ולשמחתי הצלחתי לקנח באימון קל. 25 דקות ריצה, בקצב מתגבר על הליכון - אני שונא הליכונים כי זה משעמם רצח, אבל פה בסינגפור, עם 35 מעלות ועם 90 אחוזי לחות אין מצב לרוץ ברחובות או שיאשפזו אותי בכפייה (הם עושים את זה די בקלות כאן, האמת). אח"כ קצת תרגילי כח וזהו, סוגרים את הבסטה להיום. מחר עוד יום מתיש. אולי בבוקר נספיק לשחות כאן בבריכה לפני ארוחת הבוקר ועוד יום של מצגות ובנקאים.
בפינת התוכן האיכותי מוכרחים לפרגן לצבי, שמנפק לנו סרטונים נהדרים, ביחוד לקראת סוף הסרטון, האימון הנהדר עם איתמר על הגב.
מתי אתם עשיתם פעם אחרונה פעילות בחיק הטבע?


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 3 comments

3 הערות קוראים:

כתבתי תגובה לפוסט על הצמחונות ובגלל שהפוסט "עתיק" אני לא בטוח שהתגובה תגיע לאיזשהם עיניים אז אני עושה פה "העתק" "הדבק"

הנה התגובה-

העניין הוא גם איך שאנחנו אוכלים את הבשר אתה מתבסס על שיטת תזונה שהולכת לפי התזונה הכי טיבעית לבני אדם אבולוציונית אבל כשחיה אוכלת חיה אחרת היא אוכלת אותה נא כלומר נותנת לה ביס בצוואר בעודה בחיים ולא מעבירה אותה אי אלו תהליכים מורכבים.
אני צמחוני כבר שנה ועדיין מתאמן (בגלל הצבא פחות) ולא הרגשתי איזשהם קשיים במעבר לצמחונות אשמח לתשובה לבירור אמיתי של העניין כי אני לא אומר שאני צודק והאמת אצלי אלא מאמין שהצמחונות נכונה לאדם אך כמובן שיש מצב שאני טועה (כמו בכל דבר)

שלום לכולם
מקווה ששבוע הבא אני יעמיק קצת באימוני טבע כי אני כל השבוע בבית... דבר שני שלשום עשיתי מתח עם משקל פעם ראשונה שאני עושה את זה ביצעתי RM1 עם 35 קג' 7סטים...
אתמול עשיתי
Complete as many rounds in 20 minutes as you can of:
15 Back extensions
15 Knees to elbows
95 pound Overhead squat, 15 reps
עשיתי 6 סיבובים + 15 Back extensions
+ Knees to elbows 3
חשבתי שאני יכול יותר אבל כנראה שהמעטתי באימון הזה והוא פשוט היה קשה כמו כל שאר האימונים במיוחד OHS לקח לי הרבה זמן כל סיבוב.
נקווה להשתפר
יום טוב לכולם

אוריאל, תודה על התגובה. נמשיך את הדיון שם.

הוסף רשומת תגובה