אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

רצים (גם הסוסים)

אולה ממדריד.

הערב חזרתי למלון ממירוץ סוסים. טוב, זה לא היה אירוע מרשים כמו בביקור הקודם שלי במירוץ הסוסים של הונג קונג, אבל בכל זאת, היה חביב. הג'וקים (בחולם מלא, לא בשורוק), הם החבר'ה האומללים והקטנים שרוכבים על הסוסים. האמת שהם נראים כמו ילדים קטנים בתלבושות מוזרות (כדי שיהיה קל לזהות את הסוס שלך, לכל אחד יש צבע אחר ודוגמא על החולצה והכובע). הם כולם זעירי מימדים, ויושבים על סוסים ענקיים ושריריים, ופשוט נראים לא שייכים לכל הסיטואציה.
מכל מקום, בשעה שהג'וקים עשו את הסיבוב שלהם לפני ההופעה (במהלך הסיבוב הזה אתה אמור איכשהו להעריך מי הסוס שהולך לנצח, ובמקרה זה גם הסוס שבתמונה [נו, טוב, צילמתי את כולם], על בסיס ההליכה שלו, הנשיפה שלו, התלבושת של הג'וקי והשם של הסוס (שם טוב שווה הרבה כסף בהימורים) חשבתי על היכולות הפיסיות הנדרשות מג'וקי. אין לי מושג מהן. מה עוד הוא צריך חוץ ממינימום משקל? מן הסתם קשר טוב לחיות (למרות שהם בעיקר משתמשים בשוט לדרבון ולאו דווקא במילות מוטיבציה), אבל אולי גם ריכוז? יציבה? למישהו יש רעיונות?
מוקדם יותר עשיתי אימון בחדר הכושר של המלון (32 מעלות בחוץ, ומיליון רמזורים, ואין פארק קרוב, כך שלרוץ בחוץ לא היה רלוונטי). בקיצור, 4 ק"מ ריצה ו50 מתח. היה נחמד.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 2 comments

2 הערות קוראים:

שלום לכולם כדי לרכוב על סוסים בכל מקצועות הרכיבה יש צורך בכושר, לב ראיה, שרירי רגליים חזקים, שרירי בטן שעוזרים מאוד ביציבה. וגם שרירי ידיים. ספורט הריכבה מפתח כושר בתחומים שונים כוח, קורדינציה תיאום בין רגליים וידיים ועבודת אגן, כושר לב ראיה אשר נדרש מאוד במקצב טרוט של הסוס וגם בקפיצות נדרש תיאום מלא עם הסוס אשר מצריך מאיתנו כושר שמתפתח במהלך הרכיבה. עולם הסוסים מדהים והכי חשוב אהבה גדולה לעולם החי.שבת שלום לכולם

מירוץ סוסים זו התעללות.

הוסף רשומת תגובה