אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

כושר פונקציונאלי - תזכורת


אתמול, אחר הצהריים המאוחרים, פתחנו באיחור אופנתי את עונת הרחצה בים.
בשעת השקיעה הגדולה הלכתי עם הילדים לים, ואחרי 4 דקות במים התברר שהחוטית, כלומר המדוזה הלבנה-כחולה, שורצת כעת בכל מקום והמים צורבים צורבים. דכאון. למרות זאת נהננו מהחוף ולשחק מטקות ופריסבי. כאן מגיע הסיפור: פריסבי זה משחק כיפי באמת, ואני ממליץ בחום. מכל מקום, באחד הסיבובים הצלחת התעופפה ונתקעה בחצי הגובה של פירמידת הגג של פרגולת החוף, בערך 3 מטר גובה. ראו תמונה (של הפירמידה, לא של הפריסבי).
חיכינו לרוח שתפיל אותה, וכלום. זרקנו אבנים, והיא רק נאחזה חזק יותר בקורות העץ. ניסינו לנענע את הפרגולה, אבל זו יושבת בגוש בטון אימתני. מה עושים?
פתאום חשבתי שבעצם אני יודע לעשות מאסל-אפ. ובאמת, הופל'ה, בשתי שניות הייתי למעלה, והפריסבי המצוינת שלנו ניצלה. שליטה במאסל-אפ משמעה שכל מקום שאתה יכול לאחוז בו, אתה גם יכול לעלות עליו. זוהי תכונה שימושית מאין כמוה, ותזכורת קטנה לעובדה שלכושר פונקציונאלי יש יתרונות בחיים האמיתיים.

מעניין מה היו עושים במקרה כזה החברים שלי, שכל היום רק רצים...

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 5 comments

5 הערות קוראים:

רצים מהר ונתקעים בפרגולה בתקווה שהזעזוע יוריד אותה

דעאל נו באמת אני מתפלא עליך .
הם היו נוקטים בתרגיל שלהפיל את חומות יריחו .

הם היו רצים למציל ומביאים סולם :)

קובי, רכבתי על האופניים והתרסקתי במהירות גבוהה במיוחד, לא הכי נעים. אבל לטובה: כנראה שאעבור לרכיבה עם מגיני ברכיים.
נפגעתי בכתף ובברך (פצע פתוח ומכה יבשה).
היום הרגשתי מאוד טוב אז עשיתי אימון קצרצר שכלל כמה שיותר סיבובים של 20 כפיפות מרפקים ו10 אייס-קרים-מייקר על הטבעות תוך כדי זמנך עבר של אהוד בנאי. 3 סיבובים והרבה התברברות.
כיף להתאמן.

החלמה מהירה נשמע שאתה מכוסח. זה היה סינגל ? אני בדרך כלל לובש מגינים בסינגלים זה בהחלט עוזר. בשבילים לבנים אני בדרך כלל לא לובש רק קסדה וכפפות.
כתף וברך זה שני המקומות הכי פגיעים אם יש כאבים אל תתאמן לפחות לא עצים כי אחר כך מתפתחות דלקות וההחלמה ארוכה.

אני רוכב קרוס קאנטרי בשבילים לבנים בדר"כ אבל לא מפחד מדרופים מזדמנים. החלקתי בסיבוב פתוח עם דרדרת (שביל כורכר לא כבוש) במהירות שקרובה ל- 60 קמ"ש...
והאמת שיצאתי יחסית בזול, פגיעה באבן במקום בשביל או בראש היו מכסחות אותי לגמריי...

הוסף רשומת תגובה