אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

עם הצלחה לא מתווכחים. בדרך כלל.

האמת שיהודים יודעים להתווכח על כל דבר, גם על הצלחות, אז אני מניח שהעובדה שיש סיפורי הצלחות, לא תשנה את הדעה לאחדים מכם. ובכל זאת, ישנם כאלו העשויים להתעודד ולשמוח מסיפורי ההצלחה של אחרים.
הבלוג הזה נולד מסביב לתפיסת כושר (נרחב, פונקציונאלי, בעצימות גבוהה), ועם השנים התפתח ומכסה נושאים של בריאות כללית ובעיקר תזונה. לאורך כל תקופת הזמן הזו, קיבלתי (ואני עדיין מקבל) מיילים ותגובות עם סיפורים של קוראים המדווחים על התקדמות או קשיים ביישום השיטה של הספורט או התזונה (או שתיהן). לפעמים אני חולק חלק מסיפורים אלה כאן. אבל לא תמיד. יש לי לא מעט כאלה "במגרה". אני חולק אותם לפעמים, אבל לעולם לא אחשוף קורא ללא בקשתו.

במשך הזמן קיבלתי עשרות רבות מאוד של מיילים "תומכים", כלומר מפי אנשים שהתנסו בשינוי תזונה ודווחו על חוויה חיובית ותוצאות מצוינות (דרך אגב, רבים המיילים הם על תוצאות שלאו דווקא היו מתוכננות מראש  - כמו העלמות ריח רע מהפה או שינה טובה יותר, תחושה נמרצת יותר ועוד). אבל מעולם לא קיבלתי מייל שאמר לי "שמע דעאל, ניסיתי אבל עליתי במשקל/אני עכשיו מרגיש לא טוב/ זה זוועה/ התפריט הזה עושה לי רע" וכו'). קיבלתי שאלות על קשיים (למשל על עצירות, על התמודדות עם משפחה, על גוון בתפריט, על צמחונות ועוד) אבל מעולם לא מייל על כשלון. זוהי אמנם לא הוכחה מדעית או סטטיסטית אבל גם מהמעט הזה אפשר ללמוד: תזונה נכונה מביאה לתוצאות מיידייות וטובות. אי-צריכת פחמימות מעובדות וסוכרים ושמנים תעשייתיים והוספה של צריכת שומנים טובים וחלבונים היא המתכון הנכון לבריאות ולמשקל תקין. זה פשוט עובד כבר מיליוני שנים באותו האופן.
באופן מאוד דומה קיבלתי לא מעט (ואפילו הרבה מאוד) מיילים, שיחות טלפון ועוד על קרוספיט ועל ההצלחה ביישום. להבדיל מהתזונה, שאני יכול לומר באופן גורף שהיא מתאימה לכל האנשים (למעט בעלי מצבים מיוחדים), קרוספיט הוא לא בהכרח הוא הספורט המתאים לכל אחד. ישנם המבקשים מומחיות (כמו ריצה למרחקים ארוכים), ישנם המפחדים (פשוטו כמשמעו) ממשקולות, ועוד. אבל מי שמעז ונכנס לעולם הזה, מקבל תוצאות מצוינות, ושוב, לפעמים לא צפויות.

כדי לעזור לקהילת הקוראים כאן, אני אשמח לקבל סיפורי הצלחה חדשים/ ישנים שלכם, אם בנושא ספורט ואם בנושא תזונה אלי למייל או בתגובות. אפשר אנונימי, אפשר בשם מלא, אפשר עם תמונה, אפשר בלי. תשתפו, וזה יקל על אחרים לעשות שינוי.

תודה.
נ.ב. שכחתי לציין שהשבוע כולו אהיה במילואים, באבק הדרכים, ללא שום רשת אלחוטית לרפואה. אז פוסטים השבוע יהיו בצמצום, אם בכלל. 

Share/Bookmark

By מר קדמוני with No comments

0 הערות קוראים:

הוסף רשומת תגובה