אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

פוסט לא שגרתי

הבלוג הזה לא עוסק בפוליטיקה (ממש ממש לא) אלא בחזרה לשורשים שלנו כבני אדם - בשאיפה לכושר בסיסי וטוב יותר; בשאיפה לאכול מזון טבעי ומתאים יותר לגוף האנושי; בניסיון לספוג את הויטמינים שלנו מהשמש ומהמזון ולקבל די שינה ואורח חיים מהנה, בריא ומספק. בזה הבלוג עוסק ללא ספק. אבל לפעמים החזרה לשורשים ולמקורות היא גם החזרה לאמא אדמה, היא השיבה אל הבסיס הפשוט של אדם וביתו, משפחתו ומגוריו, הקהילה, המדינה והארץ. על זה מדבר יואל זילברמן. יואל הוא שכן שלי אבל אנחנו לא מכירים אישית. הבית שלו נמצא משהו כמו 2 ק"מ מהבית שלי. ממש מעברו האחר של הואדי הקרוב. אנו רואים את אותה המציאות.
יואל מדבר דברים שיוצאים מהלב ונכנסים אל הלב. לא חייבים להסכים עם כל מילה, אבל לדעתי כדאי מאוד לשמוע. זה לוקח 10 דקות אבל זה חשוב לזהות שלנו, לעתיד שלנו, ולהווה של כולנו.




Share/Bookmark

By מר קדמוני with 1 comment

1 הערות קוראים:

אני דווקא חשבתי רק שלא יתפסו אותי ויחשבו אותי לגנב וינסו להכות אותי
כמו שקרה לי באביחיל מושב צמוד לנתניה, כשהלכתי לטייל שם אז כך לתומי ליד השדות והגידולים כמו צדיק אני ושקט ורק חשבתי.
ועוד התייחסו שם אליי באלימות ובחוצפה שעברה כבר כל גבול אפשרי, ככה הם עושים ורודפים את כל מי שעובר להם ליד הבית הנקי שלהם, הם ממש לא נורמליים, נאצים.
אין להם שטח בכלל!
אלה הן פנים האמיתיות של מדינת ישראל החדשה.
ובזאת אסיים - בהצלחה לשומרים החדשים בכל חלקי הארץ השונים כנגד האנשים אכזריים האלה שהחוק בישראל מכבד אותם ומותיר להם לפשוע כמו הבדואים הגועליים, ואמן יפלו כל אלו וימותו אמן.

שלכם א.ב.ה

הוסף רשומת תגובה