אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

בואו להשתתף בסקר הגדול של קהילת הפליאו

הי חברים.

היום הכריזו כל הבלוגרים המובילים בתחום הפליאו על הסקר הגדול של קהילת הפליאו לשנת 2011. בין היוזמים של הסקר הוא ריצ'רד מ Free the animals (שהוא בלוגר מאוד מצליח ומשעשע שאוהב לקלל ולגדף), אבל תומכים בו בלוגרים מכל קצווי הקשת, רוב וולף, כריס קרסר, דון מצסס, ועוד רבים מאוד. הרעיון הוא פשוט: לאסוף נתונים דמוגרפיים, בריאותיים העדפות מזון ורמת פעילות גופנית של חברי הקהילה וללמוד מזה משהו.
אז למה להשתתף בסקר?
הנתונים יעזרו כדי להבין לראשונה את הגודל ואת המגמה של קהילת הפליאו. עד כמה "אנחנו" גדולים, איך הגישה התזונתית והבריאותית הזו השפיעה או עומדת בקשר עם הבריאות של חברי הקהילה, ובכלל, זה יכול לעזור להיות חלק ממשהו גדול וחשוב לגבי הבריאות העולמית (בלי ציניות בבקשה).
לוקח 4 דקות למלא אותו, והנתונים חסויים ופרטיים ולא יועברו לגוף שלישי.
אני מאמין שזה חשוב, ואני מעודד אתכם להשתתף, ולספר על כך לחברים שלכם שכבר בעניין (דרך פייסבוק, לינק לכאן או השד יודע איך). אני כבר השתתפתי.

והערה לסיום: כן, אני עדיין בחופש, היום טס למדריד (אולה), זו הסיבה לכמות הפוסטים הדלה ולזמן שלוקח לי לענות על המיילים שלכם (אבל תמשיכו לשלוח).

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 1 comment

1 הערות קוראים:

אפרופו תזונה- היום ראיתי את פטמה, המנקה של ביה"ס, יורדת מהגבעה עם שקיות גדושות בעלי רקפת. שאלתי מה היא עושה עם זה והיא אמרה שממולאים (ממלאת באורז, מבשלת עם כתף בקר, בצל קצוץ ועגבניות. הנה עוד משהו ללקט...
תמשיכו לעשות חיים,
אחותך הצולעת.

הוסף רשומת תגובה