אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

סלט כבד קטן ויפה

אתמול התחשק לי משהו קטן, טעים ויפה ובמקרה היו במקרר כמה רצועות מוכנות של כבד בקר שכבר צליתי ורק חיכו להשתתף  באיזה מתכון.
עם סכין חדה וגדולה קוצצים את הכבד  דק דק דק.
קוצצים קצת שמיר,
מפרקים חצי רימון,
מזליפים שמן זית, לימון, מלח ופלפל שחור
מערבבים בידיים,
ובתיאבון!



Share/Bookmark

By מר קדמוני with 7 comments

7 הערות קוראים:

אתה מצליח להיות שבע מהמנה הזו?!

זה סלט בנאדם... זו תוספת

מה קרה חברים? אסור לכתוב על דברים קטנים וטעימים? כן, זה סלט, ולא, זו לא ארוחה בפני עצמה. ליד זה היו עוד דברים טובים (לשון) אבל עליהם בפעם אחרת...

טוב אני חש צורך לספר על הארוחה האחרונה שלי כי היא פשוט הייתה טעימה לי. הצלחת הורכבה מקצת אורז בצד, אבוקדו, בשר טחון (פשוט זרקתי אותו על המחבת, לא היה לי כוח לקציצות) וחביתה מ-3 ביצים כי נשאר לי הרבה שמן קוקוס על המחבת.
ט-ע-י-ם!

יש לי שאלה אליך מר קדמוני (ואל כל מי שמבין בנושא) לגבי הנושא של לחם.
ברור לי, ולכולם שיותר מדי לחם הוא לא טוב לאדם, יש בו סוכרים רבים והוא מכיל גלוטן שלפי מה שהבנתי הוא חומר לא בריא.

מצד שני, האם ההשפעה הרעה של הלחם לא מתחילה רק בכמויות גדולות שנצרכות? כלומר, מה שאני סובר הוא שהגוף כן יכול לעכל ולהתמודד בצורה טובה עם כמות מסוימת של לחם, אבל כהלחם נצרך בכמויות גדולות מדי אז מתחילות ההשפעות הרעות.

מה אתה אומר על הטענה\ סברה שלי?

אומר את האמת, המחשבות הללו נובעות מכך שבמסגרת השינויים בתזונה שלי אני מוצא את עצמי הרבה פעמים רעב ומחפש את הפרוסת לחם הזו שתרגיע את הרעב, ואז עולה במחשבתי "מה, משתי פרוסות לחם הגוף שלי יפגע?"

הי דוד. גוף האדם הוא מכונה מדהימה בכל קנה מדה והאדם יכול לחיות ואף לשגשג תחת משטרי תזונה שונים ומשונים. לחם הוא דוגמא לכך: העולם המערבי התמכר ללחם, בנה את תרבותו וחייו סביב הקמח וזה עבד חלקית עד שהלחם (והסוכר והשומן התעשייתי) השתלטו על התזונה ובהתאמה העולם חולה ושמן.
לא, פרוסת לחם ביום לא תהרוג אותך, ולמרות זאת אני סבור שחזרה לתזונה הטבעית והמקורית של בני האדם בריאה יותר, מזינה יותר, ממכרת פחות ויכולה להיות גם טעימה יותר.
קמח ולחם אינם בתפריט שלי למרות שאין לי רגישות חריפה לגלוטן ואני ממליץ חד משמעית גם לך ולכל אחד להמנע מהם.
מתחשק לך פרוסת לחם: תמצא כאן בבלוג שפע תחליפים ותהיה יותר בריא ויותר שמח.

זה אני, האנונימי השני...
כשכתבתי שזה רק סלט וזו תוספת, הגבתי לאנונימי הראשון ששאל האם אתה שובע מזה

הוסף רשומת תגובה