אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

זהירות - עובדים עלינו!

"עובדים עלינו.
בחורף, בקיץ, בצהרים,
עובדים עלינו ישר בעיניים.
עובדים עלינו בפנים,
ואנחנו לא לומדים.
לא, לא לומדים."

והנה תזכורת לשיר הנהדר הזה:

למה אני מזכיר נשכחות? כי הרגשתי בדיוק כך השבוע, ומעשה שהיה כך היה:
עברתי בסופרמקט ובמחלקת הגבינות צדה את עיני חמאה צהובה בגושים גדולים של חצי קילו. המוכרת קלטה את המבט השטוח ואמרה לי "זו חמאה דנית מעולה! מוצר חדש שקיבלנו השבוע. חמאה מעולה".
הייתי קצת סקפטי ושאלתי אם זו חמאה נטו או שיש שם עוד כל מיני דברים. המוכרת הביטה בי בתמהון ואמרה בקול פגוע: "אדוני, זו חמאה דנית, רק חמאה. אין בזה שום תוספת".
ביקשתי לראות את הכתובית שעל האריזה.
"האריזה היא של 25 קילו אדוני, איך אביא לך אותה?" תמהה
בסדר, עניתי, אני רק רוצה את הפתק.
מצד שני, ראיתי שהשיחה לא ממש מתקדמת, אז אמרתי שאעשה סיבוב, ואחזור אחר כך, ואולי היא בינתיים תבדוק אם היא יכולה למצוא את התווית שעל האריזה.
מלאתי את העגלה קולורבי וחזרתי.
"הנה אדוני" קוראת לי מרחוק הזבנית "בבקשה. חמאה נטו".
וואללה.
עיניכם הרואות מה יש באמת בחמאה הזו.
רק צריך לדעת לקרוא.


שורה תחתונה:
אל תאמינו למה שלא בדקתם בעצמכם.
מסכימים?

תהיו לי בריאים,
דעאל

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 7 comments

7 הערות קוראים:

ואפרופו קניות בסופרמרקט...
בזמן האחרון יש על המדפים שליד הקצב,
עוף של "עוף טוב" - ללא אנטיביוטיקה!!
(ככה זה במגה .. ואולי גם בשופרסל)
באותו המחיר של עוף רגיל.
(חפשו בגוגל עוף ללא אנטיביוטיקה)
כדאי,
כולנו מוזמנים לחגוג..

מעצבן ביותר, בעיקר מוצרים כמו יוגורטים, שאתה בטוח שלא שמים בהם כלום, עד שלבסוף, באמצע הארוחה אתה מסתכל על רשימת הרכיבים ואתה חוטף צמרמורת. קרה לי עם יוגורט עזים - חשבתי לנסות יוגורט חדש, עד שבאמצע הארוחה אני קורה ברשימת הרכיבים: חלב עזים מפוסטר, עמילן מעובד (e-437, או מה שזה לא יהיה), צבע מאכל, חומרים משמרים... ירקתי את כל מה שהיה לי בפה וזרקתי חצי גביע יוגורט. אם הייתי יכל גם להקיא את מה שאכלתי הייתי עושה את זה!

כלל לא מפתיע. כך זה עם מרבית היוגורט של ימינו בין אם עזים או כבשים ובין אם באריזה אישית או בכד גדול (למעט ה-1.5 ליטר של תנובה) המכילים עמילן תפוחי אדמה בל המיתוג כאילו של איזו מחלבת בוטיק מי ישמע! כנ"ל לגבי גבינות צהובות רבות וגם אדם וכו' (וגם הייבוא של ווילי פוד) המכילות שומנים צמחים ותוספות אחרות. ואם תקראו את הכיתוב על הגבינות הרכות כמו סימפוניה וכו' תקבלו שוק. למגיב מעלי: כדאי לקרוא את הכתוביות טרם הקניה לא לאחריה.

הכי כדאי להתפנק פעם ב... עם מעט גבינות אבל שיהיו פרמיום, מאשר לקנות כמותית ולשלם ל זה בבריאות ובטעם. ובהזדמנות זו אמליץ שוב על חמאת "שימאיי" מבלגיה שמקורה בפרות שרעו במרעה - בדקתי ולא ברפת. ויש גם חמאה ששמה ככל הזכור לי "אלף האגמים" המגיעה מפינלנד וטעימה גם היא. הראשונה בחבילות של 250 גרם והאחרונה באריזות של 475 גרם. בהשוואה לעלות פר גרם, שווה להוציא עוד 2 שקלים וללכת על "שימאיי". כמובן שתצטרכו ללכת למכולת רוסית לצורך העניין.

המערכון של הגששים נכון יותר מתמיד.

זאת חמאה למריחה, כדי שיהיה קל יותר למרוח אותה מוסיפים לה שמן שתהיה פחות מוצקה.

בדיוק בגלל זה! זהו שמן צמחי וגרוע ולא נאכל ממנו כלל!

אני בדיוק החלטתי לנסות את החמאה ההולנדית של השופרסל, מכילה רק שמנת מפוסטרת וצבעה צהוב, והטעם? פשוט מעולה!!! לא האמנתי לפני שניסיתי, קניתי אותה ב 6.90ש"ח ל 200 גרם.

ואיפה מצאת את הקטע הענק הזה???? אני מגיל 0 רואה ושומעת מערכונים של הגשש אני פשוט מתה עליהם....ענקים!!!

הוסף רשומת תגובה