אני חושב שזה אימון לא נעים לעשות בפעם הראשונה שמנסים אימון יחף. אלא אם כן המצע הוא חול/דשא.
אני אישית ניסיתי אימון אחד יחף והיה פשוט כיף, גם רצתי כמה מאות מטרים יחף, זה נהדר ומרגישים שוני. משתוקק לקנות פייבפינגרס. מישהו אמר פה שיש אותן בחנות מסלול בתל אביב.. אני צודק?
אני חושב שזה אימון לא נעים לעשות בפעם הראשונה שמנסים אימון יחף. אלא אם כן המצע הוא חול/דשא.
השבמחקאני אישית ניסיתי אימון אחד יחף והיה פשוט כיף, גם רצתי כמה מאות מטרים יחף, זה נהדר ומרגישים שוני.
משתוקק לקנות פייבפינגרס.
מישהו אמר פה שיש אותן בחנות מסלול בתל אביב.. אני צודק?
מישהו אמר פייבפינגרס??
השבמחקבדיוק קניתי שלשום זוג חדש
אני מסתכל עליהן כל הזמן
מחר בבוקר נלך להתאמן לראשונה עם הנעליים
ונעדכן איך היה
איזו התרגשות!! :)
כמה עלה?
השבמחק