פוסט אחרון מגיחה זו, הפעם מתיאלנד

קשה בדרכים.
בכל מקרה, אמש, כפרידה מסינגפור המהבילה, עשיתי אימון CFE (חדר הכושר במלון היה קטן וזוועתי למדי, כך שלא נשאר הרבה חוץ מלרוץ). עשיתי 6 כפול 2 דקות ריצה, 1 מנוחה. התחלתי בחימום (עמדתי בחוץ). סתם, ריצה של 1.5 ק"מ בקצב איטי. אח"כ הגברתי ל 14.5 קמ"ש וקיוויתי להחזיק כך כל הסיבובים. בפועל, הסיבוב החמישי כבר נעשה ב 13.8 ואת הסיבוב האחרון נגמרתי לגמרי וירדתי ל 12.5 עלובים. צריך לעבוד חזק על הסבולת. היתרון בסניגפור הוא שאח"כ המשכתי לבריכה והתקררתי קצת במים. סבבה.
כך או אחרת, תיכף ממריאים ומחר בבוקר כבר נהיה בארץ. שיהיה רק טוב.
ספרו לנו מה אתם עשיתם, כי אני כבר מת להשלים את מרפי, ולתת למושיקו בראש.

7 תגובות:

  1. שאלה לי אליכם
    מתי יתחילו לייבא את ה-fivefingers לארץ?

    השבמחק
  2. מצטרף לשאלה..

    חימום: קפיצה בחבל, מתיחות, שכיבות סמיכה.
    אימון:
    Complete as many rounds in 20 minutes as you can of:
    Run 400m
    40 Wallball shots, 7.5kg to 3m
    4 סיבובים + ריצה + 2 WB
    Run 400m – 1:42
    40 Wallball shots, 7.5kg to 3m – 1:33
    Run 400m – 2:08
    40 Wallball shots, 7.5kg to 3m – 1:55
    Run 400m – 2:32
    40 Wallball shots, 7.5kg to 3m – 2:34
    Run 400m – 2:39
    40 Wallball shots, 7.5kg to 3m – 2:03
    Run 400m – 2:39
    2 Wallball shots, 7.5kg to 3m – 0:14
    Total: 20 min

    יצאתי לרוץ..

    השבמחק
  3. יום שבת 20 במרץ 2010

    חימום: קפיצה בחבל, מתיחות.
    אימון: ריצה בשטח, השוואה ל-2,7,13 בפברואר 2010, PR+דקה וחצי – 54:31
    PR התבצע עם איזוטוני.
    מנוחה שעה וחצי..
    50 הפיכת צמיג על זמן, 5 דקות.
    וידאו של הפיכת צמיג אצרף בהמשך.

    חייב לציין שריצה עם מוזיקה זה ממש כיף, במיוחד בשטח ביום יפה שכזה. קניתי רצועה ליד לאיפוד טאצ' והיא ממש כיפית.

    השבמחק
  4. סתם למי שמתעניין..
    http://www.youtube.com/watch?v=ee7iFVyQXs8
    פעם ראשונה עם התרגיל, לא ממש הקדשתי תשומת לב לביצוע,
    צריך ממש לרדת לסקוואט ואז לעלות כמו בדדליפט כאשר הידיים נעולות?

    השבמחק
  5. CFE? נשמע שמה שעשית הוא פשוט אימון אינטרוואלים.
    האם אני טועה?

    השבמחק
  6. אתה לא טועה נתן, אכן זהו פשוט אימון אינטרוולים!
    CFE הוא קיצור של Crossfit Endurance שהאימון שעשיתי הוא פרוטוקול שלהם. ממליץ לך מאוד להציץ באתר המצוין שלהם.
    http://www.crossfitendurance.com/

    השבמחק
  7. כן, זה מה שהבנתי.
    כבר חיפשתי לבד מה זה CFE
    איזה יופי לקרוא בראשי תיבות מגניבים לאימונים ישנים.
    מהבחינה הזאת אני כבר קרוספיטר ותיק ביותר - בעיקר בסגנון הCFE :-)
    רק אתמול עשיתי 2000 חימום, 10*400 בקצב נמוך מ3:30, אחרי כן 3*800 בקצב ממוצע של 3:45. עוד 800 קל לשחרור.

    השבמחק