מחר בבוקר (ממש על הבוקר), אני וזוגתי נהיה על המטוס לאילת. ב 9 נוחתים וב 9:30 מתחילים קורס צלילה. כוכב אחד. חמישה ימים. חוף אלמוג. קשה, קשה.
חדי הזכרון שבינכם אולי זוכרים שהיא ואני כבר צללנו פעם יחד, בדיוק לפני שלוש שנים, בדרום פלורידה, אבל אז עם שנורקלים, כרישים ומשקפיים (לי. מאז נפטרתי מהם). המטרה עכשיו היא לפגוש פחות מפלצות ים מאז אבל לא פחות (ואפילו יותר) כיף, רוגע והתנתקות. פשוט להנות.
אני בטוח שאתם מפרגנים.
ולמי שרוצה להזכר במילים של "בואי לאילת" (מהכותרת) השיר שכתב אי אז ירון לונדון, הנה כאן.
איפה היתה החופשה האחרונה שלכם?
האם הצלחתם לשלב ספורט ומרגוע?
האם הצלחתם לאכול בריא גם בחופש?
ההסמכה שלי לכוכב ראשון הייתה אחת החוויות,
השבמחקאם אין לכם משהו ואתם ספונטניים אני יכול להמליץ על קורל סי דייורס, אחלה חברה.
מחכה כבר להמשיך הלאה לכוכב שני וכל הכיף :)
מרוץ עין גדי ה-27, מקצה 10km, משקה איזוטוני + חגורת ריצה:
השבמחקזמן: 50:30
תירוצים: חום 31 מעלות, חגורת ריצה מיותרת לגמרי, בעיות בנגן מוזיקה, התחלה מהירה.
למה תירוצים? כי חשבתי שאני מסוגל כרגע לזמן של 45דקות~, long way to go ..
מושיקו איך היה לך?
סחתיין עליכם, אין כמו צלילה :-)
השבמחקהנה נקודת המבט שלי בתור צלם תת ימי:
http://www.facebook.com/album.php?id=743733548&aid=73007
http://www.facebook.com/album.php?id=743733548&aid=125974
3 סיבובים על זמן של:
השבמחק75 סקוואטים.
10 פוש פרס עם דאמבל של 23 ק"ג ימין ואז שמאל.
25 מתח L.
18:35 דקות.
אגב צלילה , ביום חמישי צללתי עם שנורקל באילת כחלק מהטיול השנתי - היה מעולה וכיף ביותר. תהנו!