אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

בגיל 67, אחרי התקף לב וסכרת, שמעון עשה שינוי ענק!


הי דעאל,
לפני כשלושה חודשים רכשתי את ספרך הסוד הקדמוני ברשת ממכר ספרים, אותה אני פוקד מדי פעם לחידוש מלאי ספרים לקריאה. לא כיוונתי לספרך. הכריכה משכה את עיני... ולא ידעתי או שמעתי מאומה על תנועת ה-״פליאו״. 
בסופו של יום לאחר קריאה ובליעת הספר בנשימה אחת, יישמתי מיד את  אמור בו! בהתמדה, בלהיטות ובשמחה רבה. 
חשתי, כי ספרך פוקח העיניים, נשלח אליי ממש משמים.. ממש בדרך ניסית... שכן מבלי דעת, תמיד חשתי וידעתי בתוכי כי לדרך חיים מוכחת זו פיללתי ובמיוחד מתנת הכלים המעשיים שנתת בספרך המחייה!  
כאדם שומר כשרות ומסורת ברור היה לי כי אכילת בשר ודגים הינו לא רק מהפולקלור היהודי כי אם מצווה של ממש ואשר קשורה בה שמחה והודיה לבורא עולם...
עובדות:  
אני בן 67. לפני כעשרים שנה עברתי התקף לב, ניתוח מעקפים. ומאז אני מטופל בתרופות לאיזון לחץ דם גבוה. וסכרת לא פשוטה שבגינה אני מזריק אינסולין ונוטל כדורים. 
הייתי תחת משטר כפוי של דיאטניות ורופאים שכפו עלי המנעות משומנים, והורו על חובת ספירת קלוריות, ועוד הרבה סייגים והגבלות. בכדי ״להציל את חיי״ כלשונם. 
תקצר היריעה מלתאר את עשרים שנות סבל, השתעבדות לדיאטות, נטילת כדורים רבים, אפס אנרגיות, חולשות וחוסר אונים. 
אמת, אכן כל הכדורים וכוח הרצון שלי הביאו אותי לאיזון סביר של מדדי הדם, הסוכר והכולסטרול. 
אני אדם אנרגטי שתמיד נסע במסלול חייו ב-״פול-גז״. אך בניוטראל. כי הרגשתי כ-״איילה״ מספרך. מקפיד על פרמידת המזון והוראות הדיאטניות המלומדות. מאוזן במדדים אך חסר חיות, חסר אנרגיות, חולשות כרוניות. שמחת החיים הלכה ונמוגה ברבות השנים. 
חייתי כאוטומט. מטפל בקריירה העיסקית שלי. עובד סביב השעון. מתפרנס ומנהל חיי חברה. אך חש שהכל משחק. לא אמיתי. 
אני מאד אוהב אוכל מן החי ובשר ודגים שעליהם גדלתי בבית הורי בית מסורתי שזו הייתה דרכו. אני אוכל חלבונים מן החי, בשר ודגים, ביצים וגבינות ובעיקר והמון ירקות!  אין גרם של מוצר לבן במטבחי. לא סוכר, קמח, מלח וכל מרעין ביישין אחרים. 
מדדי הסוכר והדם בעבור חודשיים, כאמור נפלאים! (הורדתי כמות האינסולין. מהתרופות טרם נגמלתי בינתיים.,,) 
ובינתיים הדבקתי שניים מחבריי במחלת ה״פליאו״. רחמנא ליצלן..״. 
כשהתחלתי ליישם את פועלך, לאכול את מה ששנים רק חלמתי עליו תחת איסורים שמניתי לעיל, היינו: מעבר למזון נטול דגנים וסוכרים, המנעות מאכילת פחמימות מופרזת (כאן הפכתי פנאטי, כי ה קפדה על אכילת פחממות עד 100 גר׳ ביום) עשתה לגופי פלאים ! ירידה במשקל , ירידה דרמטית בסוכר ומכאן להקטנה משמעותית בהזרקת אינסולין, לחץ דם תקין לגילי. והעיקר- חיות מדהימה, מצב רוח נפלא אנרגיות מדהימות. לראשונה מזה שנים  קיבלתי הכוח והחשק לכושר גופני. ואני הולך כמעט כל יום כשעה. 

והכול. בגללך ובזכותך. 
תבורך!!!

שמעון

***
מייל זה התקבל אצלי אמש, ה 21 לאוק' 2017 והרגשתי חובה לשתף ומיד...
תודה לך שמעון היקר!

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 3 comments

3 הערות קוראים:

וואוו, הלוואי וכמה מבני משפחתי היו משתכנעים!! אשלח להם את המכתב הזה!

איך אפשר לשלוח לך מייל פרטי?

הוסף רשומת תגובה