אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

יצאתי לחופשה. תיכף אשוב.

(תיכף זה ה30 לאוגוסט).
אחרי שב 2008 כבשנו את פריז, ב 2010 כבשנו את האלפים, ב 2011 חזרנו לפריז אז עכשיו אנו בגיחה משפחתית לאוסטריה (איזור זלצבורג). ממבט ראשון בירוק הירוק הזה שכאן סביב, אפשר להגיד שלהרצל  היו חסרים ככל הנראה קצת נתונים על המזג אויר בארץ. אחרת, לך תבין.
בכל מקרה, בשבועיים הקרובים אני פחות זמין לתשובות במיילים וכדומה, אבל אל תתייאשו, אולי עוד אפתיע.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 8 comments

8 הערות קוראים:

תהנו ואל תגזימו עם הבאגטים

אולי יעניין

http://www.haaretz.co.il/sport/other/1.1809906

די בעייתי על העיניין של הגלוטן שיש להימנע ממנו..לא רק גלוטן אלה כל דבר שתימנע ממנו לאורך זמן הגוף יכול לפתח אי סבילות לאותו מזון ואז זה יכול לגרור ריאקציות קשות כמו כאבי בטו פריחות וכו..כי הגוף מזהה את הגלוטן בתור אנטיגן-גוף זר למע' ואז הוא תוקף אותו.
אתה נמנע לחלוטין מגלוטן?או שמידי פעם אתה אוכל גלוטן כמו חלה בשבת??

אנונימי זה לא נשמע הגיוני כי האנזימים קיימים בגוף באופן תמידי, הם לא נעלמים לשום מקום, לכן גם אם בחיים לא אכלתי בשר ואחרי עשרים שנה אנסה לאכול, הגוף שלי יעכל אותו יפה מאוד.

עוד לא שמעתי על צמחונים שחזרו לבשר וחוו תסמינים של מחלה.

האנזים שמפרק את החלבון של הבשר זהה לאנזים שמפרק את החלבון בביצה או גבינה.האנזים הזה זה פפסין.. ככה ש....
בנוגע לאנזימים שמפרקים גלוטן או למשל לקטוז, לדעתי המנעות מאכילה של דברים שמכילים אותם יכולה לגרום לפגיעה ביכולת של הגוף לפרק את החומרים האלה בעתיד

סדקוואט עדיין לא הבנתי למה אתה חושב שהאנזימים האלה פשוט יעלמו או יפסיקו לפעול כשלא צורכים גלוטן או לקטוז?
האנזימים שמעכלים אותם בהחלט עלולים לפעול בצורה פחות טובה בעתיד אצל כל אדם, אבל זה לא בגלל הפסקה של צריכת אותם חומרים.

אני ובעלי לשעבר נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריוני. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא יכלה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה עשתה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו:(+66 81 302 8552)

הוסף רשומת תגובה