אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

אוסובוקול'ה שלי

בגלל שהיום יום שישי, בסופר נפטרים מסחורה טרייה ומכרו רק היום שלושה קילו אוסובוקו טרי ב99 ש"ח. היה לו צבע יפה ועז, והבשר נראה משויש היטב, מבריק ומריח טוב.
מיד קניתי שישה קילו. שיהיה.
באתי הביתה והחלטתי לשתף פעולה עם בקבוק יין שקרץ לי ושנשאר פתוח מאמש.
ראשית חכמה "סגרתי" ארבעה נתחי אוסובוקו עם שמן קוקוס בסיר ברזל כבד על אש גבוהה.
 פתוח לפני וסגור אחרי
מוציאים את הבשר.
מטגנים ארבעה בצלים חתוכים לרבעים על אש גבוהה והוספתי שלושה גזרים חתוכים גס, שני פלפלים אדומים, שני פלפלים ירוקים וכמה שיני שום שלמות (אפשר גם אחד חריף) ונתתי לחבר'ה בסיר כמה דקות להתרגל אחד לשני.
הוספתי חזרה את הבשר ופזרתי צרור של עשבי תיבול טריים מהחצר (מרווה, רוזמרין, קורנית).
זהירות, הנה אני בא
אה, גם שפכתי פנימה משהו כמו שתי כפות סילאן בשביל הצבע, וחצי בקבוק יין לבן.
מלח, פלפל שחור גרוס, ופלפל אדום גרוס.

מרתיחים,
מנמיכים את האש,
ומחכים.

אחרי שעתיים זה נראה כך
ואז מחכים עוד.

אחרי שלוש שעות וחצי
ואז, כשרעבים, זה בדיוק מוכן. הרוטב מסמיך (העצמות נותנות עבודה), והבשר מתרכך באמת רק אחרי מספיק זמן. סבלנות חברים, סבלנות.
דרושות לפחות שלוש שעות על האש, ויש לנו מנצח.
הבונוס הוא במח העצם שמגיע חינם בתוך האוסובוקו, וזה מעדן בריאות אמיתי.

שבת שלום, ובתיאבון!

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 6 comments

6 הערות קוראים:

כמה חתיכות יצאו לך 3 ק"ג?

נראה טעים.
באיזה סופר קנית את זה?
ממש זול.

קניתי שישה ק"ג, וכמות החתיכות לא קובעת כי יש חתיכות ענק של 700ג ויש חתיכות קטנות, תלוי מאיזה מקום בשוק הפרוסה. אני חושב שיש משהו כמו 2 ק"ג בארבע חתיכות שבתמונה.
את הבשר קניתי בשופרסל דיל שצמוד לקריון. יש להם מחלקת דגים מצוינת ומחלקת בשר גדולה (אבל קצבים שלא מבינים כלום בבשר).

חחח דעאל, זה די מבדר אבל זו הייתה הטענה של אבא שלי בידיוק (בנוגע לקצבים), הם לא מבינים דבר בבשר, הם יודעים לחתוך ותו לא. מפליא אותי שכקצבים (שחלקם עובדים זמן מה בתחום) הם אף פעם לא ניסו ללמוד קצת את הנושא. (איני אומר שאין קצבים שמבינים עניין, אבל אם גם הקבצים שקרוב אלי וגם הקצבים בסופר שקרוב אליך לא מבינים הרבה בבשר, זה כבר מתחיל להיות חשוד).

אני ובעלי לשעבר נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריוני. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא יכלה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה עשתה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו:(+66 81 302 8552)

הוסף רשומת תגובה