אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

ברוכים הבאים לצופי ערוץ 2 ולמתעניינים חדשים

הי חברים וחברות,
ראיתם את הכתבה בחדשות ערוץ 2 ואתם תוהים איך יכול להיות שאפשר לאכול טוב ובריא ורוצים לשמוע עוד?
בשמחה. הגעתם למקום הנכון!
כדי להתחיל אתם מוזמנים מאוד לשוטט כאן באחו ולנשנש מהפוסטים השונים ולהצטרף לקהילה האדירה והצומחת בעזרת הפייסבוק (עשו לייק, כפתור מימין). אתם יכולים לקרוא את המדריך המעשי לתזונה קדמונית או לקבל את כל "התורה" כולה כסדרה באמצעות הספר החדש שלי: "הסוד הקדמוני: לחיות כמו שהגוף שלך רוצה" שהביקורות כבר מפרגנות לו, ואפשר גם להצטרף לפורום הקדמוני החדש ולשאול שם חופשי. כדאי גם להצטרף לניוזלטר (מימין גם), ובקיצור, להתחיל לקרוא ולהתעמק קצת. יהיה כדאי (אחרי הכל, זה הבריאות שלכם).
ולמי שפספס, הנה הכתבה:


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 11 comments

11 הערות קוראים:

דעאל שלום!

צפיתי אתמול בכתבה, וכמובן שאהבתי את הדרך. אך יש לי שאלה עקרונית.
עברתי מעט על הבלוג שלך כאן וקראתי תפריטים ומזונות שאתה צורך.
הבנתי שבגדול להתרחק כמו מאש ממתועש ולהשאר כמה שיותר על קו האוכל הטבעי.

אולם, באף מקום אצלך לא ראיתי ארוחות שחיתות כפי שמתוארות בכתבה, והאם תזונה שכזו מתאימה לאדם שלא עושה פעילות גופנית כמעט בכלל (עקב בעיות אורטופדיות)

אשמח לתשובה

שבוע טוב!
ניר

הי ניר ותודה. זו לא היתה ארוחת שחיתות, אלא סתם ארוחת ערב. לצערי הדיאטניות המנקרות "שומן זה מסוכן" הרגילו את הציבור לחשוב שחתיכת בשר עם שומן היא כבר שחיתות. זה לא. זה בריאות. ולא חייבים לעשות הרבה ספורט. קודם כל תאכל בריא.

קדמוני אתה שועל -על!!
אני כבר שנתיים על תזונה קדמונית\קטוגנית, ומרגיש נהדר.

עוד לא קראתי את הספר, אבל אני ממש שמח שיש על היוזמה ומקווה שדרכו האנשים הקרובים לי יפתחו קצת את הראש...

אני ממש סקרן לגבי דעתך על היתכנות ה"פוליטית" של הגישה הקדמונית, במיוחד לגבי האפשרות של שינוי המלצות הממשלה - משהו בסגנון מה שקורה בשוודיה.

שלום, גם אני צפיתי בכתבה בשבת ואהבתי מאוד..אבל יש איזה
תפריט דוגמא ?מה אוכלים לארוחת בוקר ? רק ביצים וירקות?
רק בשר זה מספיק כדי לא להיות רעב? משביע?
תוכל לעזור?
תודה

סבבה!

רכשתי כבר חלק נכבד מרשימת מה קונים שהעלאת,
נתחיל ונראה איך זה זורם!

תודה..

בהצלחה ניר! מרסל, אל תדאג. מעולם לא אמרנו לאכול "רק בשר" אלא שפע עצום של ירקות, שורשים (למשל בטטות), פירות, דגים, וכל טוב הארץ. יש שפע מתכונים בהיסטוריה של הבלוג, יש דיונים על כך בפורום כאן ו/או בפייסבוק, ויש לא מעט גם בספר. בקיצור, בהצלחה!

שלום, בכתבות מסויימות כתוב כי יש להתרחק משורשים ולאכלם במידה מועטה. הבוקר אכלתי חביתה עם בייקון האם אני בכיוון? כמו כן קניתי גבינת סטילטון מעופשת

בשר, ביצים, דגים, ירקות וגבינות שמנות ולא מעובדות (למי שאינו רגיש ללקטוז וקזאין) - כולם מקורות טובים.

נראה לי ממש חגיגה לאכול ביצים עם בייקון,גבינו שמנות ואפילו ירקות,אבל עדיין איני מבינה איך אפשר לרזות עם תפריט כזה. יש הסבר?

שלום מר קדמוני, האם אכילה של שומן מן החי וכמות גדולה של ביצים לא עלולה לגרום לבעיות כולסטרול, איך אתה כל כך בטוח שזה לא מזיק?

שלום איתן. לא. בעיות כולסטרול ובעיקר שומנים גבוהים בדם (טריגליצרידים) וסכנה לבבית נובעים מאכילת סוכרים (עומס פחמימות), ושילוב עם שמנים עתירי אומגה 6 המתחמצנים בקלות. כאמור, תוכל למצוא שפע הרחבות, סימוכין, וכמובן אלפי עדויות של אנשים כמוני שפרופיל הדם, המשקל והאנרגיה שלהם השתפרו פלאות לאחר המעבר לתזונה קדמונית. נסה בעצמך חודש, ותראה. בהצלחה.

הוסף רשומת תגובה