אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

הבית החדש לכל קהילת הפליאו Paleo.co.il

הי חברים וחברות,
אני שמח לספר וגאה להראות את האתר החדש.

כל מה שתרצו לדעת,
כל חדשות הקהילה,
חבילות עם מוצרים מעולים במחירים אטרקטיביים ובמשלוח עד הבית,
מחקרים,
מומחים,
מפת פליאו קהילתית (כל הקבצים, חנויות הדגים, והמסעדות הידידותיות לפליאו במקום אחד - ואתם גם יכולים לדרג ולהוסיף לה תוכן!)

בקיצור - כל מה שצריך! 

חשוב חשוב חשוב: paleo.co.il לא מבשר על סיומו או הפסקתו חלילה של  הבלוג "מר קדמוני" אלא לתת עוד שירותים, מוצרים וידע שהבלוג הצנוע הזה לא מסוגל ויכול לתת לכם. מר קדמוני הוא בלוג אישי ואני מבין אותו כ"בית שלי" וככזה הוא מקום בו אני מרשה לעצמי לכתוב הרהורים, מחשבות, ודברים שלא תמיד "מועילים". 
לכן אשמח שתמשיכו לבקר אותי כאן, ותתחילו לבקר אותי גם שם

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 4 comments

4 הערות קוראים:

זה אומר שהאתר הזה כבר לא?
להוריד אותו מהמועדפים?
זהו?
נגמר?

חס וחלילה. אבהיר את זה בתיאור. מר קדמוני ימשיך לחלוטין!!! paleo.co.il ישלים המון דברים שבלוג, עם כל הרצון הטוב, לא יכול לספק. להוסיף למועדפים, לא למחוק...

ט"ו בשבט הגיע – חג לאילנות
רציתי לשתף אתכם על תאוותי לתאנים מיובשות (דבלים)
–בשופרסל מוכרים תאנים מיובשות- 300 גרם ב-10 ₪. ללא שום חומרים משמרים או תוסף כלשהו- כלום. רק נטו תאנה מיובשת. וזה טעים טעים טעים טעים טעים ליד הקפה.
זללתי עכשיו חצי קילו. לא מסוגל להפסיק. אני חושב שאפשר קצת להרשות בחודש שבט... לא? בכל זאת – זו משבעת המינים שהשתבחה בהם ארצנו הקטנטונת והיפה. (אבל בעצם גם חיטה ושעורה... אז לא משנה...)
בייייוש

דעאל היקר,

שלה לי. מדוע הדרישה הפרטנית לפרטים מזהים בעת ההרשמה לאתר הפלאו הקהילתי החדש עם דגש על תאריך לידה מלא ועוד פרטים מזהים? הרי ניתן לאמת את הנרשם על ידי שליחה אוטומטית של אימייל והשבה לאימייל זה כפי שעושים לא מעט אתרים בחו"ל...אודה שזה מונע ממני להירשם ולהגיב... תודה!

הוסף רשומת תגובה