אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

ממצאים מעניינים

היום Crossfit Total.  פרסמו תוצאות בהערות/תגובות.

אני אמש נפלתי ל 11 (!) שעות שינה רצופות. כנראה שהגוף שלי באמת היה צריך את המנוחה כבר ממוצאי שבת.
דקה לפני שצנחתי לשינה נטולת חלומות, מצאתי נתונים מעניינים בכלי חביב של גוגל  Google Insights for Search, המשווה נתוני חיפוש שונים לאורך ציר הזמן, ובאופן יחסי זה לזה (המספרים בגרף הם לא מספר מוחלט אלא משוקלל יחסית).
למשל בגרף הבא רואים מגמה עונתית ברורה לאופניים (כל שנה בספט'-אוק', בדיוק לפני יום כיפור), נטיה עונתית לשחיה (ברור שבקיץ) ומה שיותר מעניין הוא שבעוד תפוצת חיפוש משקולות היא קבועה לאורך השנים, הרי שריצה, החל מ 2008, נכנסה חזק ויש הרבה יותר (כפול) אנשים שמתעניינים בריצה (וממילא כנראה גם רצים). כלומר, יש אמת בשמוע שהעם שלנו נעשה יותר ספורטיבי.
מה אתם אומרים?



Share/Bookmark

By מר קדמוני with 4 comments

4 הערות קוראים:

העם אכן יותר ספורטיבי, אני רואה את זה כל פעם שאני בפארק את כמות ההולכים / רצים. רק חבל שהוא עדיין ברובו מכוון בכיוון אחד וזה סיבולת, אבל אנחנו עוד נביא את השינוי :).
לגבי אתמול השלמתי את ה 5 ק"מ, אולי זה האויר הקריר ב 10 בלילה או הכוכבים שהסתדרו אתמול טוב אבל לקח 22:41 שזה שיפור של קרוב ל 7 דקות מאז האחרון שהיה בסביבות ה 29:34.

כל הכבוד, צביקה! שיפור יפה מאוד!

כל הכבוד צבי זמן מצויין.
אני קצת חולה אז ויתרתי על ה 150 ברפיז אתמול (אולי מהמחשבה על זה נהיתי חולה) נקווה שהיום או מחר נחזור לשגרה.
לגבי העם הספורטיבי שלנו זה תלוי איפה מסתובבים, אם אתה בשבת בבוקר מוקדם ביער בן-שמן או בסטף אתה חושב שכל העם החליט לעשות כושר אבל בבתי הספר לפי כמות הילדים השמניים (שמשום מה דומיים שתי טיפות מיים להורים) אז אתה חושב שיש עוד הרבה לשפר בתחום.
מפתיע ששחיה יותר פופולרי מריצה, סה"כ לריצה לא צריך הכנות או ציוד או מנוי רק לצאת החוצה.

מהיום נקרא לך צבי בולט.
:-)
וקובי, אל תשכח שיש יותר חיפושים בשחיה, פשוט כי הורים מחפשים חוגי שחיה לילדים שלהם (מה שלא קורה בריצה). זה ממש לא אומר שיש יותר שוחים מרצים...

הוסף רשומת תגובה