אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

סוסים אחד אחד!

פוסט שני ואחרון לשבוע זה, ישר מהונג קונג.
להפתעתי, הפעם תפס אותי הג'ט-לג חזק חזק (מה שמעולם לא קרה לי בעבר). התוצאה האומללה של ג'טלג עצבני הוא עייפות מפילה מחד, וחוסר יכולת להרדם, מאידך. כך שאימונים נותרו בגדר חלום מטושטש, והזמן עבר היישר מהעבודה לקריסת מערכות מדי לילה.
מצד שני, כמות הזיעה שמגירים פה מדי יום שווה בערכה לתוצר של אימון קרוספיט ממוצע. חם ולח פה בטירוף (תוסיפו לזה גשם, וזה יוצא ממש, אבל ממש, רטוב). פחד.
האימון של היום דווקא נשמע נחמד במיוחד, ועליו אאלץ לוותר. 50 מתח, 400 מטר ריצה, 21 thrusters עם 40 ק"ג, 800 מטר ריצה, 21 thrusters, 400 מטר ריצה, 50 מתח.
רק כדי לסבר את האוזן, ולא לגרום לכם לרחם עלי יותר מדי, אספר שאמש הייתי במירוץ סוסים (!) בתא צפייה פרטי (הכי בסטייל, ישר מעל קו הסיום). מסתבר שההימורים ממרוצי סוסים מכניסים משהו כמו 10% מהכנסות המדינה של הונג קונג. עסק עצום. כשהסוסים דוהרים הקהל משתגע (כי רואים את הכסף שלהם, על פי רוב, הולך לפח). כל חצי שעה יש מרוץ (מ 19 ועד 11) וכל העניין מאוד מסודר והמון חוברות עם "טיפים", "חדשות" ועוד שטויות שאמורות לעזור לך לבחור את הסוס הנכון. אין שום סיכוי. גם ה Jockeys (אלו רוכבי הסוסים), הם סוג של גמדים בבגדים צבעוניים שנראים כמו ילדות קטנות שבטעות שמו אותן על סוס ענק. בקיצור, חוויה של משהו שלא דומה לשום דבר אחר.
בגלל שאני לא עושה אימון (גם היום – עוד כמה שעות הטיסה חזרה, בשעה טובה), אשמח לשמוע מה עשיתם אתם (והערה כהתנצלות: מצטער אם לא עניתי לחלק מהמיילים שקבלתי, פשוט החיבור של הראש שלי לא מוברג עד הסוף השבוע).
נסיים בברכת שנה טובה. שנה של פעילות, של בריאות, של צמיחה ושל התחדשות.
שנה טובה!

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 5 comments

5 הערות קוראים:

שנה טובה וחג שמח לכולם

שנה טובה, עקב הכנות לחג השבוע בקושי התאמנתי. ברברה ביום ראשון בתוצאות "סבירות" וביום שלישי BJJ. נראה שנחזור לשגרה במוצאי שבת.

שנת קרוספיט מבורכת לכול בית ישראל
שנמשיך למצוא שיטות חדשות להתעלל בעצמינו ולהנות מכל רגע
:)

אהלן חברה
קודם כל, לעונג לי שיש לי עמיתים וחברים כמוכם, מסוכיסטים אחד ואחד.
שנה טובה מתוקה ופורה.
איאן

בתעתי את "Daniel"
For time:
50 Pull-ups
400 meter run
95 pound Thruster, 21 reps
800 meter run
95 pound Thruster, 21 reps
400 meter run
50 Pull-ups
לקח: 25:30 דקות

הוסף רשומת תגובה