אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

הרהורי פרישה

שלום חברים. חזרתי, אחרי שבוע מבורך של שמש, ים, צלילות וקצת בריכה באילת. מצטער שהיתה דממה מהצד הזה של הקו, אבל היה מעולה, ולא עשיתי אימונים בכלל (חוץ מריצת חמישה ק"מ, במזגן של חדר הכושר המבאס לאללה במלון. נכון, אין בכלל משקולות חופשיים ורק מכשירי cardio מדכאים כמו אלפטיקל, סטפר וכיוצא באלו). מנוחה לגוף ולנפש גם יחד. 

מכל מקום, היום הפק"ל הרשמי הוא מנוחה, ואני עוד מתלבט אם לבחור לבצע את באדג'ר (אחד הגיבורים היותר קשים: שלושה סיבובים של 30 חזרות clean עם 40 ק"ג, 30 מתח ו 800 מטר ריצה בכל סיבוב), או אחד מאימוני הימים האחרונים, או פשוט לנסות ולשבור את השיא המעצבן הזה (של אור) לפראן
 :-)
כך או כך, מוכרחים לראות כדי להאמין, אבל כריס ספילר הבלתי נלאה עושה 100 עליות מתח (ואפילו קצת יותר), בטירוף של מהירות. לא מתקרב לליגה שלנו. יש מה לשפר.
אני גם שמח לראות שהאבחנה שלי מלפני חודשיים שקרוספיט סוף סוף תופס תאוצה בארץ מוכיחה את עצמה, והפורומים השונים מלאים התייחסויות, מצטרפים חדשים, ואני מקבל יותר פניות במייל, ושאלות, ובכלל, נראה שמטרתו של הבלוג הזה, כפי שנוסחה לפני כשנתיים וחצי: "לעודד את השיטה לעשות עליה ולהתיישב בארצנו", נפגשת בשעה טובה עם המציאות. 
האם כבר קרוספיט עלתה לארץ?
אולי אני את שלי כבר עשיתי (מבחינת בלוגינג, לא מבחינת אימונים)?
שבת שלום שנקדיש להרהורים.

ואיך שכחתי, היום מתחילים משחקי קרוספיט 2009. תצוגת התכלית של המפלצות האמיתיות, טורפות האדם. יהיה מהנה, זה בטוח. 

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 8 comments

8 הערות קוראים:

עוד אני מתלבט, ועשיתי היום 21-18-15-12-9-6-3 חזרות של 45 ק"ג Front squat וכפיפות בטן עמוקות (יושבים על קופסה ויורדים עד שהיד נוגעת ברצפה מאחור). 12:58
שבת שלום

שבת שלום דעאל,

אנא גנוז את הירהורי הפרישה מהמשך הכתיבה!!
הבלוג שלך מהווה מקור של ידע ולמידה, וגם מקום להעלות שאלות ובירורים כאלו ואחרים לגבי אימונים.
הקומונה בתפוז לא מהווה תחליף...למרות שהיא מבורכת.

תמשיך לכתוב ואנו נמשיך לקרוא ולהנות מהפוסטים!
אסף

אל תפרוש דעאל, אפילו שהפוסטים ממש לא סדירקים בזמן האחרון הבלוג שלך עדיין מהווה את מקור הידע הכי גדול של קרוספיט בעברית. אני תמיד מפנה אנשים לכאן כשהם שואלים על קרוספיט.

בכל אופן:
בגלל שאני עובד שישה ימים בשבוע (כסף לרישיון וכאלה..) אני יכול להתאמן רק בסופ"ש.
שישי:
טיול אופניים עם חברים. הייתה רוח נגדית מטורפת אבל היה כיף לרכב שוב אחריי חודש בלי.
היום (שבת):
התחלתי בטאבטה של ברפיז (של ארבע דקות) כשהמטרה הייתה 10 ברפיז לסיבוב, כלומר 80 סה"כ. הצלחתי רק 75 אבל ההרגשה עדיין הייתה טובה. אני רוצה לשבור את השיא שלי במאה ברפיז.
נחתי כמה דקות וניגשתי לטבאטה של מתח (שוב, ארבע דקות) הפעם המטרה הייתה לעשות יותר ממאה מתח, או 13 מתח בסיבוב. השתמשתי בקיפ באטרפליי והיה ממש נוח. סיימתי מאה וארבע מתח ב-3:40 דקות! שיא אישי חדש ומטורף. כבר הרבה זמן שאני מנסה לרדת מארבע דקות במאה מתח ולא מצליח.

אני מקווה שמחר השרירים לא יהיו תפוסים, צריך לעבוד.

אתה נורמלי?
קודם כל השיטה עדיין לא ביצעה עלייה, היא בחבלי קליטה אמנם אבל הדרך ארוכה עדיין. הגודל לא נמדד בזה יש אימונים ומתאמנים ונוכחות בפורומים. גם כמות הבלוגים והאיכות שלהם תעיד.
אם מה שאולי מרגיש חסר הוא הדרייב, אפשר לשנות כיוון ליותר העברה של חומר תיאורטי לעברית מה שחסר. אמנם זמן הוא מצרך יקר, אבל פרה פרה נדפוק את כל העדר.
בנוסף, אור נראה לי הופך לספיל קטן אני רואה. מעניין מה יהיה הכינוי שלך, את המקורי קצת בעייתי לתרגם לעברית :).

אני יכול לתרגם מאמרים לא מסובכים מידי לעברית - זה אפילו דיי כיף.

תצטרכו להמציא לי כינוי (;

דעאל אני מקווה שהרהורי הפרישה חלפו, זה הבלוג האהוב עלי וחוץ מזה זה המקום היחיד בינתיים שאנשים רושמים תוצאות שאפשר לראות את ההתקדמות שלהם ואיזה מרכיבי כושר אצלך יחסית חלשים לאחרים, אני ממש נהנה לקרוא את ההתקדמות שלך ושל אור ולראות איזה שיפור עברתם מתחילת הדרך.
אני הפסקתי להתאמן לאיזה חצי שנה ועכשיו מבצע קמבק
אז אל תפסיק לכתוב

דעאל אני יודע שזה פוסט ישן אבל אשמח בכל זאת אם תענה לי :)
מה מטרת התנועה הזו במתח, התנועה שקוראים לה בקרוספיט "קיפינג", המתח בעצם מאבד מעוצמתו אם אתה עושה את התנועה הזו לא?

באמת ישן. ההסבר בעיני הוא משולש (1) כושר פונקציונאלי נמדד בפונקציונאליות שלו - במקרה הזה, לעלות מעל למכשול (2) זה יוצר הרבה יותר נפח בזמן קצר (3) צריך איזשהו סטנדרט, והסטנדרט בקרוספיט הוא פשוט: אל תגע ברצפה, ישר את הידיים למטה ועבור את המוט עם הסנטר למעלה. כל השאר - איך שאתה רוצה.

הוסף רשומת תגובה