אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

הגלגל שלי


אחד הדברים שאני מאמין בהם כדרך לבריאות ויעילות פונקציונלית היא חיזוק הליבה. או Core. הליבה שלנו הם השרירים הפנימיים המחזיקים את השלד וחיזוקם מבטיח יציבה, שמירה על הגב, ובכלל חוזק כללי.

אנחנו רוצים ליבה גרעינית. של כור אטומי. ויש מספר תרגילים שעוזרים לזה, המפורטים כאן. אז בנוסף, יש גם את הגלגל החמוד והבלתי מזיק למראה הזה. אז אחרי שראיתי את רוס אנמייט משתעשע עם אחד כזה, החלטתי לבנות לי אחד גם. טוב שיהיה בבית. בחנות חומרי הבניין הקרובה קניתי גלגל פלסטיק (קוטר 20 ס"מ, רוחב 5 ס"מ - צריך רחב מספיק כדי שיהיה יציב). עוד דיבל עץ ושתי ומוטות קצרים לידיות, והופ, ב4 דקות ועשרים שניות יש לך גלגל נהדר. הנה כך:
עכשיו מה עושים איתו?
הכי פשוט זה לנסות בעצמכם. מתחילים יעמדו על ארבע, על הברכיים (חשוב לשים כרית תחת הברכיים אחרת זה כואב), ומתחילים "לנסוע" קדימה, עד שמתחילים ליפול. עוצרים. חוזרים. זה הכל. מתקדמים יעשו תנועה מלאה עד שהידיים פשוטות לפנים. מתקדמים יותר יוותרו על הברכיים ויתחילו מעמידה. ראו סרטון להלן של רוס האימתני. אני הצלחתי אחד מעמידה ועד פשיטה מלאה. זה עלה לי בבריאות.
גם בעבודה מהברכיים, עשר עשרים חזרות ולמחרת תדעו כל היום בדיוק היכן נמצאים שרירי הבטן שלכם. פשוט תרגישו אותם.
יאללה, לעבודה.


והערה כללית, אם יש משהו בבלוג הזה שאתם חושבים שווה לחלוק אותו עם החברים שלכם, אתם תמיד יכולים לשתף בפייסבוק. יש כאן כפתורים במיוחד בשביל זה...

Share/Bookmark

By מר קדמוני with No comments

0 הערות קוראים:

הוסף רשומת תגובה