אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

ג'וני שב משדה הקרב

שלום חברים וחברות.

חזרתי אמש הביתה בשלום. חופשה מהצבא. בין לבין היתה כאן ההפסקה הארוכה בתולדות הבלוג, כמעט שלושה שבועות במהלכם השתתפנו, אני והגדוד שלי, גדוד שריון במילואים, בלחימה בעזה. היה חשוב, קשה, מעייף, אינטנסיבי ולא דומה לשום דבר (תיאור שנשמע כמו קרוספיט).
מצד שני, לאורך התקופה חייתי בדיוק הפוך מעקרונות החיים הבריאים: אכלתי גרוע (מנות קרב וקבנוס?!), ישנתי מעט מאוד, לא עשיתי שום פעילות ספורטיבית, והייתי עסוק בעיקר בלחימה, שגם זה לא ממש עיסוק בריא... 
ובכל זאת, בשורה התחתונה, אני וחבריי חזרנו כולם בריאים ושלמים והאויב נשאר מאחור, אם נשאר ממנו משהו. 
לגבי הבלוג, ההפסקה שנכפתה עלי מכח צו 8, הגיעה בתזמון מופלא, בדיוק שנתיים מאז שהתחלתי עם הבלוג. במהלך שנתיים אלו פרסמתי 622 פוסטים, הספק מרשים לכל הדעות. אז עכשיו, לאחר שבועות של הפסקה בפרסום פוסטים, אני לוקח את ההזדמנות לבצע קצת חשיבה על העתיד של הבלוג ועל האופי שלו מכאן ולהבא. אולי תרגום יומי של התכנים אינו די כדי לייצר קהילה עם נפח משמעותי, אולי אנשים רוצים לקרוא יותר על תזונה או על חוויות. מכל מקום, אני לוקח לעצמי יום יומיים עכשיו להתרגל לריח של מצעים נקיים ומיטה נורמלית (עדיף בהרבה על בתי הערבים באל-עטטרה), לחזור קצת לפעילות ספורטיבית של ממש, למתוח את הגוף ולרענן את המחשבה שקיבלה אופי ברור של מילואים.
בינתיים, אשמח אם תכתבו בהערות מה אתם חושבים. לאן אתם רוצים לראות את הבלוג הזה הולך ומה התכנים שיעניינו אתכם.
יאללה בי, גמרנו עם מלחמות. הלוואי. 





Share/Bookmark

By מר קדמוני with 6 comments

6 הערות קוראים:

ברוך השב דעאל, טוב לשמוע שאתה בסדר.
לקחתי את מה שאמרת ברצינות, נחשוב על זה ונחזור עם תשובות.

זה מה שאני עשיתי היום, וזה היה כואב אחריי הדדליפטים מאתמול (מר ג'ושוע):
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=652&MessageId=126101883

יומטוב.

טוב שחזרת בשלום וטוב שהסיבוב הזה נגמר.

אני שמח שאתה חושב על שינויים בבלוג כי אני חושב שהמתכונת הקיימת לא אופטימלית. לטעמי הבלוג האישי שלך צריך להיות אישי ושלך. אתה יכול להשתמש בו כדי לכתוב על קרוספיט בכלל וכלוג לאימונים שלך וזה מצוין ואני הראשון שיירשם. אבל הבלוג הוא לא פלטפורמה טובה לניהול של קהילה. בשביל זה צריך פורום. אני אשמח לעזור להפעיל פורום קרוספיט ישראלי. כולנו יכולים לעזור בתכנים ואם נחליט על פורום עצמאי (כלומר לא חלק מתפוז או פורום אחר) אני יכול לעזור גם טכנית במקום על שרת והפעלה של פלטפורמה כזאת או אחרת (vBulletin).

זאת הפעם הראשונה שאני כותב בבלוג.
אני מתעניין בקרוספיט מזה זמן מה, נהנה מאוד לקרוא את החומר שבאתר ועדיין מנסה להבין חלק מהשמות והאימונים, אבל אני יודע שזאת תפיסת הכושר שאני מתחבר אליה. שמח שחזרת בשלום.

אני מסכים עם מורן, פורום יכול להיות רעיון נהדר ופתרון מצוין לניהול הקהילה.

אתמול המשכתי בפרץ התשוקה לאופניים. 40 דקות של אורבן טהור. בתכנית: באני הופ* ודרופים (קפיצת מדרגה).
* http://il.youtube.com/watch?v=RAem3L7Rlpk

היום עשיתי את ברברה, בפעם הראשונה כנדרש:
סיבוב / זמן
1 / 2:40
2 / 2:37
3 / 4:07
4 / 5:58
5 / 3:32

בסיבוב השלישי נשברתי - הרגשתי שאין לי כח יותר ואני לא רוצה לעשות את זה - שבירה מנטלית מהסוג הגרוע ביותר. כנ"ל ברביעי. בחמישי החלטתי שאני עושה את זה בפחות מ-4 דקות ותסלחו לי על הצרפתית, אבל זיינתי לעצמי את הצורה.

היה מאתגר ומעורר השראה.

אחלה רעיון להקים פורום, אם תפוז לא ישמחו לעזור אפשר לעשות את זה -ב1000 דרכים אחרות.
רק על ידי הקמה וביסוס הפורום נוכל להרחיב את הקהילה!

הוסף רשומת תגובה