אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

מה אתם עושים בשעות הפנאי שלכם?

front-2-wince.JPGfront-2b-wince.JPG

(לא זה לא אני בתמונה, נא להרגע. פרטים בהמשך הפוסט)

מי שמכיר אותי יודע שיש לי לא מעט תחביבים:
קרוספיט (טריוויאלי),
בלוגינג (כנ"ל),
קריאה (הרבה מאוד),
ציור (אקריליק),
חופשות בחו"ל או בארץ (מחר אני יורד לאילת),
ועוד כמה. העניין הוא שלא פעם שואלים אותי "איך יש לך זמן?" או "מתי לעזאזל אתה מספיק את זה?". האמת, שלא ברור לי איך לאנשים אחרים אין זמן. אם אין לך זמן לעשות את מה שאתה אוהב, למה בדיוק אתה עושה את זה (מה שזה לא יהיה)? האם לבהות במרתונים אינסופיים של רקדניות בשקל (בדרך כלל עם שמלות קטנות מדי וחזה גדול מדי) או בריאליטי של טבחים מתוסכלים היא שיטה עדיפה להעברת שעות הפנאי שלכם? האם אתם הולכים לישון בריאים יותר או שמחים יותר בחלקכם?
אני משתדל, ועל פי רוב מצליח, לנצל את הזמן שיש לי לפני ואחרי העבודה לעשות דברים שמשחררים לי את הנפש ואת הגוף. לא משנה מה, רק "שלא יהא יומי עלי כתמול שלשום, שלא יהא יומי עלי הרגל", כמילותיה החדות של לאה גולדברג.

בעניין הזה, אני מרגיש צנוע ועניו מול השגיו מעוררי ההשתאות (בתחום התחביבים וההספק) של טים פאריס. הבחור החצוף והמשעשע הזה, כתב את אחד מרבי המכר החזקים ביותר בשנים האחרונות (ממליץ לקרוא - 4 שעות עבודה בשבוע), הוא מקדש את ההנאה כדרך חיים, ויש לו בלוג מאוד מצליח (יותר ממליון איש בחודש), שפה מצוינת ופוסטים איכותיים במיוחד. עכשיו הוא הכריז על הספר החדש שלו "גוף ב 4 שעות" שזה מן מדריך רב-נושאי על מנת להפוך ל "סופר-אנושי" במינימום השקעה. טוב, זה נכון שהוא מגזים וילדותי, אבל היי, אנחנו כאן כדי להנות, לא?
התמונה למשל, היא שלו לפני ואחרי תוך חודש אחד בלבד של אימונים (ללא סטרואידים) ובהשקעה של שעה בשבוע בסך הכל. לא יאומן, אבל אמיתי (מכאן גם שם הספר החדש). אני חושב שרוב קרואי בלוג זה לא מנסים לעשות פיתוח גוף תוך חודש ע"י האבסה עצמית, אבל הבחור בהחלט שווה קריאה, ולו רק כתחביב...

תחביבים שלכם, מישהו?

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 1 comment

1 הערות קוראים:

טים פאריס תותח. על זה אין ויכוח. לגבי הניסוי שלו בשרירים, צריך לזכור שכנראה מדובר בחזרה למצב שהוא היה בו בעבר, כלומר הוא מנצל פה תופעה ידועה של "זיכרון שריר", קרי להחזיר מסת שריר שאבדה הרבה יותר קל מלבנות אותה מלכתחילה. אבל זה עדיין ניסוי מעניין.
רק עוד אנקדוטה משעשעת אם כבר הזכרת את טים פאריס וגם ספרים. אם עוקבים אחרי אנשים מספיק זמן, נחשפים גם לרגעים הפחות מרשימים שלהם (לכולנו יש כאלה). לאחרונה טים פאריס משתתף במעין וידיאו פודקאסט ביחד עם חבר שלו (והיוצר של דיג.קום) קווין רוז. הם מדברים שם על כל מיני דברים שמעניינים אותם. באחד הפרקים האחרונים טים המליץ בחום על ספר של פרימו לוי. עד כאן הכל טוב. הקטע המשעשע הגיע כאשר הוא סיפר לקווין רוז על פרימו לוי ומנה בין הישגיו את עריכת הטבלה המחזורית של היסודות. כנראה הבילבול הגיע מכך שלפרימו לוי יש ספר ששמו הוא "הטבלה המחזורית", אבל מאוד הצחיק אותי שהוא חשב שהטבלה המחזורית חיכתה לפרימו לוי עד לאמצע המאה העשרים (עד לאחר המצאת פצצת האטום לדוגמה). זה יכול לקרות כמובן לכל אחד. אבל זה מחזיר אותנו קצת למציאות כשזה קורה לאנשים שאנחנו מרגישים לפעמים שהם יותר גדולים מהמציאות.

הוסף רשומת תגובה