אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

הסוד הקדמוני - תוכן העניינים פתוח כעת לעיונכם!


הי חברים וחברות,
כדי לקבל עוד טעימה קטנה מהספר, הנה תוכן העניינים המלא של הספר.
אם זה עושה לכם את זה (כמו שאני מקווה), אתם כמובן מוזמנים להירשם ולהזמין את הספר כבר כעת. המכירה מוקדמת ומוגבלת בזמן, ותוכלו בה לקבל עותק חתום (בוודאות) ואולי לזכות בעותק חינם או אפילו בארוחת ערב שאני אבשל, במיוחד בשבילכם. הפרטים המלאים כאן.

בכל מקרה, להלן תוכן העניינים, לשירותכם תמיד.
(ואשמח מאוד לשמוע מה דעתכם - בתגובות כאן או בעמוד שלי בפייסבוק - ואם בא לכם לשתף, בכלל טוב!).


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 10 comments

10 הערות קוראים:

בהצלחה. איזה מרגש...

בשעה טובה! ממתינה בסבלנות לעותק שלי :)

תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

בהצלחה! נראה רחב יריעה וממצה.

איפה קונים? מתי וכמה עולה? :)

תודות למברכים.
לשואלים: אפשר להזמין את הספר כבר כעת אצלי לפי ההוראות כאן למעלה, תמורת 69 ש"ח כולל משלוח לעותק חתום. הספר יגיע לחנויות לקראת סוף השבוע הבא. מחירו הקטלוגי 94 ש"ח.

מר קדמוני היקר,
אפשר להגיד שהספר הוא למתחילים בנושא ה"האכילה הקדמונית"?
תקן אותי אם אני טועה אבל אני לא רואה הרבה הבדל בין הספר הזה לספרים אחרים בנושא של כותבים אחרים ( מארק סיסון ורוב וולף למשל) חוץ מהעובדה שהוא כתוב בעיברית.

הי אנונימי. אפשר לומר שהוא נקודת מוצא מצוינת למתחילים אבל גם ותיקים ומנוסים יוכלו ללמוד ממנו הרבה, ולא רק על תזונה. סיסון וולף הם מאבותי הרוחניים, בהחלט, ועדיין הספר שונה מאוד, ולא רק בשפה (אחרת היו מתרגמים וזהו). יש בו הרבה יותר על המדע שמאחורי הפלארכיאולוגיה והאנתרופולוגיה, הרבה דיבור ישיר עם מומחים ופרופ' מהשורה הראשונה מתחומים שונים, ובעיקר, יש בו קשר הדוק למציאות הישראלית שלנו - הן בתפריטים, מתכונים, הן בסיפור שלי, ובתיאור אורח החיים הישראלי וכיצד זה יכול להשתנות לטובה.
וחוץ מזה, עד כמה שהנחתום יכול להעיד על עסתו, הוא גם כתוב ב"שפה" שלנו כאן, מבחינת תחומי העניין, ההומור והקצב.

שלא תטעה, אני מאוד אוהב ומעריך את הבלוג הזה.
אני גם חושב שזה יהיה מעניין לקרוא בנושא עם זיכה לארץ, אך עדיין לא הצלחת לשכנע אותי, כאחד שקרא כמה וכמה ספרים בנושא שיש לי צורך בספר הזה כאשר (וזה רק לפי תוכן העניינים) יש פרק אחד (3) שמתעסק בנושאים שציינת

הוסף רשומת תגובה