אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

קרב הולך לאיבוד, למען הקהילה

אין מי שעושה קרוספיט ולא יודע מהו Fight Gone Bad. פעם (לפני ארבע שנים) תרגמתי את זה ל"קרב הולך לאיבוד" (שהיתרון והחסרון של התרגום הזה הוא שזה נשמע כמו שיר של שלמה ארצי, רק חסר ה"דרך מרפסת") ופעם (לפני שנתיים) גם פרסמתי סרטון שלי עושה אחד כזה ולמען הנוחות הנה הוא שוב למטה (ממחזר חומרים שכמותי).

זהו אימון נפלא, קצר, אגרסיבי, מתאים לרמות שונות של משתתפים, ונהדר לביצוע בקבוצות. וגם מאוד תחרותי, מאוד מדיד, ומאוד ספוג זיעה וקללות. מי שעשה פעם FGB זוכר את הציון שלו, ומי שראה פעם את המוקדמות של משחקי קרוספיט זוכר שהוא נדהם מהמספרים הדימיוניים שהחברים שם מגיעים אליהם (550 מישהו?).
מכל מקום, כמעט מאז ראשיתה של קרוספיט, FGB הפך לאירוע ולאימון היכר, והוא לכן משמש מדי שנה כאירוע התרמה (כל מדינה וההתרמות שלה), חברתי, קהילתי. גם השנה עומרי פלד הרים את הכפפה ומארח את FGB אצלו במועדון בהרצליה, וזה קורה בשבת, ה 17 לספמבר. וגם כאן בארצנו הקטנטונת מסורת התרומה לקהילה לא פסה וההכנסות מהאימון יועברו קודש לנט"ל, העמותה ששמה לה לסייע לנפגעי טראומה על רקע לאומי. לצערנו, כל יום שנופל עוד טיל באשדוד או בשדרות, עוד ילדים מצטרפים לנזקקים לשירותיהם.
אז בקיצור, פרטים נוספים והנחיות איך להרשם לאירוע הלבבי הזה (תרתי משמע לבבי), תמצאו כאן.
אני עצמי לא אגיע, כי זה יוצא שבת, אבל אני מעודד אתכם לבוא, אם זה בא לכם טוב בשבת בבוקר!
חשוב ומאתגר.

Fight Gone Bad, made in Israel from CF IL on Vimeo.


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 3 comments

3 הערות קוראים:

דעאל,שוב תודה רבה על העזרה והדחיפה של הקהילה המצויינת הזאת ;)

היי דעאל לא קשור לפוסט אבל נראה לי שיעניין אותך אם לא קראתה
בבלוג של סטפן הוא מבקר את התיאוריה של גרי טובס לגבי פחמימות
http://wholehealthsource.blogspot.com/2011/08/carbohydrate-hypothesis-of-obesity.html

תודה קובי. כן, ודאי שקראתי ואני עובד על איזה פוסט בנושא. ללא ספק זהו "תפוח האדמה" הלוהט כרגע ב"קהילה", אם כי, בעיני, יש לויכוח הזה משמעות מועטה ברמה הפרקטית. עיקר ההבדל ביניהם הוא ההסבר הביוכימי ולא הפרקטיקה התזונתית.

הוסף רשומת תגובה