אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

איך לאבד 17 קילו מיותרים ולהראות פצצה בתוך חצי שנה?

איזה כיף לקבל מכם כאלה סיפורי הצלחה!


הי דעאל,
שמי אופיר, אני בן 33 מרחובות נשוי כחמש שנים + ילד.
במשך השנים (ת'כלס – עד החתונה) שמרתי על משקל תקין באמצעות אימונים סדירים בחדר כושר של שעה וחצי ומשטר תזונה שכלל מעט אוכל ללא שומן, כל 4 שעות (כמה צפוי). אמנם ראיתי תוצאות אך במשטר תזונה זה הייתי רעב לעיתים קרובות ולא הצלחתי להחזיק מעמד יותר משבועיים עם התוצאות. לכן המשקל שלי עלה וירד כי אצלי "בראש" ברגע שהגעתי סוף סוף אחרי עבודה מאומצת למשקל הרצוי יכולתי "לנוח" קצת. אחרי הנישואים הפסקתי להתאמן בחדר כושר והמשכתי רק באומנות לחימה ג'י ג'יטסו ברזליאי פעמיים בשבוע. מבחינת התזונה פשוט הפסקתי לשמור והתוצאות לא איחרו לבוא: במשך הזמן עליתי ועליתי עד שהגעתי ל 89 קילו.
בחיפושי אחרי פתרון יצא לי לשמוע על הפליאו מאחי אך הוויתור על הפחמימות והאוכל הזמין הרתיעו אותי תמיד. עזבתי את רעיון והזמן עבר. אך ההזנחה התזונתית היא פצצה מתקתקת עם פתיל השהיה ארוך ויום אחד כאבי בטן הגיעו. בדיקה קצרה בקופ"ח הראתה שמדובר בהליקובקטר פילורי – חיידק התוקף את הקיבה וגורם להרבה בעיות. אני כמו ילד טוב לקחתי אנטיביוטיקה חזקה מאוד שהרופאה נתנה (בדיעבד מסתבר כי האנטיביוטיקה הזו מחסלת את כל אוכלוסיית המעיים כולל החיידקים הטובים והרעים). לאחר הסבל המתמשך הנקרא טיפול תרופתי חזרתי לדרכי הקלוקלת מבחינה תזונתית (היי, הרופאה לא אמרה כלום על תזונה!). וכך אחרי שלושה חודשים חזר ההליקובקטר, אך הפעם בעוצמה כפולה. נאלצתי לקרוא ולחקור והבנתי בעצם שרוב האוכלוסייה סובלת ממנו ורובם פשוט לא מודעים לכך. הוא תוקף בעיקר אנשים עם תזונה מרובת סוכרים ופחמימות ריקות מעובדות (לחם לבן וכו'). נדלקה לי נורה אדומה והבנתי שמהרפואה לבדה אולי לא תבוא הישועה. הגיע הזמן לקחת את חוק הבריאות לידיים.
לאחר הסבר קצר על הפליאו מאחי קניתי את הספר הסוד הקדמוני והתחלתי לקרוא בשקיקה את העמודים ופתאום הכול היה נראה לי הגיוני והיה הסבר לבעיות שלי: לעייפות, לבעיות העיכול, למשקל. כל מה שידעתי על תזונה התהפך לי: פתאום שומן זה טוב, אבל לא כל שומן, ועד כמה אוכל טבעי ובשר יכולים לעשות מהפכה בריאותית. בדיוק יצאנו לחופשה שנתית באילת והחלטתי שהמלון זה הזמן הכי טוב להתחיל, כי הכול זמין. ביצים (והרבה) וירקות בארוחות הבוקר. בשר בערב. בדרך כלל מצפים לשינויים כאלו להתרחש לאט אבל אצלי כבר אחרי יומיים התחילה השפעה חיובית. העייפות פחתה ואיתם כאבי הבטן והרגשה כללית טובה התחילה. הדגש שלי בתזונת הפליאו לא היה בכלל על משקל אלא רק על בריאות ומה טוב לגוף. בנוסף בעבר כשניסיתי טבעונות סבלתי המון בהתחלה וכל מה שאמרו לי "זה תקופת ניקוי... הגוף מאפס את עצמו". היום אני מבין כמה הייתה זו טעות.
לאחר חודש של גישוש בעולם הפליאו (לוקח זמן עד שלומדים להכיר ולהרגיש בנוח עם התפריט), הוספתי את תכנית האימונים שפורסמה בספר שלך - שלוש פעמים בשבוע, רק 20 דקות כל אימון. בשילוב אדוק עם תזונת הפליאו התוצאות היו לא פחות ממדהימות. השלתי ללא מאמץ וללא רעב 17 קילו ממשקלי, הגוף התחזק ונהיה חטוב. התקפי העייפות נעלמו ומאידך הגיעה תחושה מדהימה של ערנות ומרץ כל הזמן, אני פשוט יכול להתאמן בכל שעה.
לאחר בדיקות מקיפות בקופת חולים, נראה כי ההליקובקטר נעלם כליל! הכולסטרול הטוב ו"הרע" עלו (כשאני מבין היום שהLDL  שבודקים בקופת חולים בבדיקה הרגילה הוא לאו דווקא מדד אמיתי לבעיה – פירוט נרחב בנושא יש בספר הסוד הקדמוני) הגלוקוז ירד וניכר שיפור משמעותי בשאר המדדים. וגם העור נעשה חלק יותר, הנשירה הפסיקה!! ועכשיו אני נאלץ להסתפר לעיתים קרובות יותר...
מכיוון שאני גם אוכל בריא וגם נשאר שבע (ותודות לשומן האוכל גם טעים) אין לי שום בעיה לשמור על התזונה הזו, ולכן אני מבין שהגעתי למקום הנכון עבורי. אני יכול להבטיח לכם שגם אם תגידו שאתם מרגישים טוב, אז עד שלא תרגישו טוב באמת, לא תדעו מה זה הטוב הזה. הפליאו נתן לי להרגיש שוב את מה שהיינו אמורים להרגיש מאז ומתמיד. התוצאות דיברו בעד עצמן והתגובות מהסביבה היו נלהבות ו"איך עשית את זה". אבל כשמתחילים להסביר לאנשים ששומן זה טוב והבעיה היא בעצם בפחמימות, פה אנשים מרימים גבה. מצאתי כי לאנשים קשה להאמין שמשרד הבריאות, הרופאים, הדיאטנים כולם בעצם קצת טועים ומטעים. אז פשוט קניתי כמה עשרות עותקים של הסוד הקדמוני וחילקתי לכל האנשים הקרובים אליי. הבנתי שעדיף שהם פשוט יעברו את התהליך שאני עברתי ואז אולי דברים יחלחלו.
היום אני לא יכול עדיין לספר שכל אלה שקיבלו את הספר כבר השתנו, אבל מי שכן עבר לפליאו חווה את השינוי המדהים הזה ולא מפסיק לדבר על כך.
והשאר... השאר הם רק פצצה מתקתקת...

תודה דעאל!
אופיר


Share/Bookmark

By Dael with 5 comments

5 הערות קוראים:

כל הכבוד על השינוי! סחטיין!
אה, ודעאל, בשל אידיולוגיות הפליאו עדיף לא לקחת אנטיביוטיקה, נכון?
פשוט, משום מה יש לי דלקת באצבע (בכרית), ונתנו לי לשתות אנטיביוטיקה ממש חזקה... (אני לוקח אותה בנתיים).

תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

יש לציין שהוא רשם את זה בקבוצה שלנו בפייסבוק, וכולם יותר ממוזמנים להצטרף
פליאו הגרסה הלא מצונזרת

אנונימי, אני לא יודע מה עמד דעאל בנושא, אבל פליאו לא יוצא נגד כל הקדמה הרפואית באשר היא.

למעשה, פליאו משתדל להיות כמה שיותר מבוסס על מדע.

התמודדות עם זיהומים ע"י אנטיביוטיקה היא אולי הגורם המשמעותי ביותר שהקפיץ את תוחלת החיים האנושית. ברור שלא תמיד היא מתאימה, אבל במקרה של זיהום, לא לקחת את האנטיביוטיקה המתאימה עלול להיות מסוכן.

דני לגמרי צודק! ושלא יתקבלו כאן רעיונות משונים נגד רפואה. ההיפך הוא הנכון. ללא רפואה היינו ממשיכים אולי לרוץ מאושרים החוצה מהמערה אבל גם היינו נופלים מתים בגיל 30 מזיהום של חתך קטנצ'יק ברגל...

הוסף רשומת תגובה