אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

עשרת פוסטים החשובים ביותר של מר קדמוני בשנה האחרונה - להפיץ לחברים

שנת 2014 היתה שנה מרגשת במיוחד עבורי.
לשמחתי, בהתבוננות לאחור (דבר שאני בדרך כלל לא אוהב לעשות), השגתי בשנה החולפת את רוב המטרות שהצבתי לעצמי בערב ראש השנה הקודם, בספט' 2013.
המשכתי לחיות בעוצמה, ולהרגיש בריא וטוב בגוף שלי (למעט קרע מכאיב במיניסקוס שמאז עבר כבר התאוששות מלאה). רציתי להתפתח בתחום הכתיבה ואכן בבפברואר הספר שלי יצא לאור. אני זוכר את הרגע בו לחצתי על "פרסם" לפוסט בו הודעתי על הספר. זה היה סוג של חווית לידה, רק בלי העניין המציק הזה של הצירים, תודה לאל.
לפני שנה וקצת גם שמתי לי כיעד להגדיל את מעגל הקוראים כאן, ואכן כמות הלייקים בפייסבוק הכפילה את עצמה פי חמישה (אתם עדיין מוזמנים לעשות לי לייק), וכמויות האהבה שאני מקבל מכם בתגובות, במיילים ובפייסבוק מפעימות אותי ומרגשות אותי כל יום מחדש.
רשמתי אז שאני רוצה "לצאת לטיול משפחתי בתיאלנד מתישהו השנה. לפחות שלושה שבועות". אבל במקום זה יצאנו לטיול משפחתי מדהים בן חודש ימים בהרי ההימלאיה של נפאל. זו אולי הזדמנות טובה לחשוף את סרט הטיול המשפחתי שלנו. זה אמנם סרט אישי אבל כבר מזמן הטשטשו אצלי הגבולות בין הפרטי לציבורי... 
עוד בערב ראש השנה ההוא פינטזתי על מעשנת בשר בגינה, וזו אכן הגיעה והיא מעלה עשן מדי שבוע.
ובעיקר, איחלתי לעצמי להמשיך ולהיות מאושר.
בינתיים עובד.
עד כאן ברמה האישית לגמרי.

אז רגע קט לפני שהשנה הקודמת שוקעת סופית באבק האתמול, בחרתי עבורכם שישה עשר פוסטים שאני אישית שמחתי לשוב ולהזכר בהם (ת'כלס רציתי רק עשרה אבל קשה לי לוותר), ואשמח אם תשתפו אותם עם אחרים כי למה שכל הטוב יהיה רק אצלנו?

משקל ופעילות גופנית

מדריכי תזונה 
מחשבות 
כלכלה ויזמות
סיפורי הצלחה
היו המון, באמת, ואני מאוד אשמח להמשיך ולקבל את הסיפורים שלכם. מי שפספס, הנה נזכר בשני סיפורים מרגשים מתוך רבים שפורסמו השנה.
אשמח אם תספרו לי בתגובות מה הכי אהבתם,
מה עוד רציתם לראות או לשמוע, ומה הייתם מאחלים לשנה הבאה

אה, וגם תכתבו ותשתפו את הפוסט עם  אחרים.
קדימה 2015, הנה אנו באים.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 3 comments

3 הערות קוראים:

דעאל היקר,
תודה רבה לך על שהוצאת את הספר שלך לאור ופקחת את עיניי.
אני עוקבת בקביעות אחר הפוסטים, כל פעם לומדת משהו חדש, מתלהבת מסיפור הצלחה נוסף.
אחרי 6 שנים של צמחונות, שנה אחת של טבעונות, 21 שנה של פסטה ודגנים, ודיאטות ונקודות וסוכר - אני לא יודעת איך להודות לך בכלל.
חבר שלי מתחיל ללכת בעקבותיי לאט לאט, מרגיש על הגוף שלו שזה עובד.
מקווה שעם הזמן האנשים שאני הכי אוהבת, משפחתי האהובה ובעיקר אבא שלי יצאו ממעגל הסוכר הנוראי הזה, לא קשה בכל אופן לגרום להם לאכול בשר :)

תודה רבה לך איש יקר,
תמשיך בעשייתך המבורכת והלוואי שיום אחד יעשו בארץ סרט דוקומנטרי רציני מקיף ומעניין על הנושא ולא עוד איזו כתבה שמציגה את אורח החיים הזה באור מוזר..

אוטומטית למועדפים :)

מלך. שתהיה אחלה שנה עשירה בפוסטים מעניינים. תענוג לקרוא אותך.

ידידך,
פה-לאו

הוסף רשומת תגובה