אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

הפוסטים הנבחרים של רבעון שני - 2011

כבר ידוע שאני לא ממהר לפרסם רשימות סיכום למיניהן. ובכל זאת, עבר עוד רבעון השנה, וחשבתי שמתאים לתת את הרשימה שלי לפוסטים שכתבתי מאפריל ועד עתה. וזאת בהמשך לרשימה של הפוסטים הטובים ברבעון הראשון 2011, ולפוסטים הטובים של 2010, החלק הראשון והחלק השני (בקיצור, אם אתם קצרים בזמן וחדשים בבלוג הזה, הרשימות האלה יתנו לכם כוון די טוב על מה הולך כאן).

הכי חשוב לקרוא על תשע טעויות תזונתיות חמורות, ועל מדריך מעשי לתזונה קדמונית והיה גם תקציר לעצלנים והוכחות ששינוי תזונתי אפשרי גם ברמה הלאומית. וחישוב יוצא מהכלל שעשה שומר הלילה על כמה עולה באמת תזונה קדמונית.
כדי להצליח חשוב לשכוח מהשטות של קלוריות IN קלוריות OUT, ועוד יותר חשוב לא להאמין לתזונאים הזויים מהטלויזיה.
כרגיל אצלי, התכסחתי קצת עם טבעונים אדוקים בהקשר למוות ונוקשות אידאולוגית, וגם הראתי על היתרונות התזונתיים של הכבד מול הפירות. מאוחר יותר הרחבתי עוד על שאלת הרעלים בכבד, ובכלל, איך מתמודדים עם הדעה השלטת ששומן זה רע (אבא שלי אומר אחרת).
כתבתי על אפשרויות של תזונה קדמונית במדים דווקא וזאת מול החוויה שלי במילואים (+אזהרה לרמטכ"ל)
בעניני ספורט עשיתי דברים קצת אחרת. רצתי שלא בתלם, הייתי בסדנה מצוינת עם עידו פורטל, קניתי לי נייק פרי 3 - פוסט שזכה משום מה להרבה הצלחה - והסברתי למה אין לי שעון דופק.
היו גם כמה מתכונים - רגילים ולאמיצים.
והיו שני פוסטים מלאים הרהורים: על העבר ועל העתיד.
והיו עוד פוסטים, אבל אי אפשר ולא צריך לכסות את הכל כאן.
החדשות הטובות באמת הוא שאני מוצא את עצמי עדיין נהנה לכתוב לכם, ונהנה לקבל את השאלות והתגובות שלכם, ולהרגיש שאולי אני עוזר קצת במשהו למישהו.
אז אם אתם מרגישים כמוני, תרגישו חופשי לשלוח או לקשר את הפוסט הזה, או אחרים, לחברים שלכם. אולי עוד מישהו יוכל להיות בריא יותר?


Share/Bookmark

By מר קדמוני with No comments

0 הערות קוראים:

הוסף רשומת תגובה