אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

היום יום הולדת

היום, לפני שלוש שנים, פרסמתי כאן את הפוסט הראשון של הבלוג הזה. מאז נכתבו כאן כבר 792 פוסטים. זה לא מעט.

אני לא חושב שדמיינתי אז שיעברו שלוש שנים כל כך מהר, ושקרוספיט במשך הזמן הזה יהפוך למשהו שיש לו קהילה של ממש בישראל, affiliate רשמי, ועוקבים, מגיבים ופעילים. לא חשבתי שאני אמשיך עם זה.
אמרתי אז, באותו יום ראשון של כתיבה, שאני רוצה "לעודד את השיטה לעשות עליה". זהו.
אני חושב שהמטרה הזו הושגה, וקרוספיט כבר יכולה לגשת למשרד הפנים ולקבל תעודת זהות (רק שעלולים להכריח אותנו לעברת את השם, כמו שעשו לאתיופים, ואז נקבל את שיטת "רוחבכושר" או משהו בסגנון).

בפרספקטיבה של שלוש שנים (ועוד שנה בערך של קרוספיט לפני שהתחלתי לבבלג), אני יכול לומר שמעולם לא הייתי בכושר טוב יותר, מעולם לא הרגשתי, פיסית, טוב יותר ומעולם לא הרגשתי נח ושלם עם עצמי כמו בימים אלו.

טוב לי.

חדי העין שבין הקוראים כאן זיהו מגמה של לכתוב פחות "תרגומים" של האימונים היומיים ויותר התמקדות בסגנון חיים בריא, בתזונה נכונה ותמונה כללית והוליסטית יותר לגבי הגוף והנפש. לשמחתי, יש היום כבר מספר מקומות בהם ניתן למצוא "תרגום" של ממש לאימונים היומיים (כמו הבלוג של צבי, המרכז של עומרי, קומונת קרוספיט ועוד).
את הבמה הזו אני רואה כדרך לקשור, להדביק, לשתף ולהגדיל את הקהילה המבקשת לעצמה יותר ולא נכנעת ל"תפיסה המקובלת" שמבקשת סבולת על פני כל מרכיב אחר ומזניחה את כלל הגוף, שמעודדת דגנים ופחמימות במקום תזונה טבעית ונכונה המושתתת על שומנים בריאים וחלבונים.
אז בראיה קדימה, אני מתלבט לאן פני הבלוג הזה מועדות. בכל מקרה, כך או אחרת, כיף לי לשתף בידע, נחמד לי לחלוק תוצאות, מעניין לי לשמוע פידבקים, מלהיב לראות דיאלוגים ומחשבות בהערות.
יום הולדת שמח שנחגוג ב100 בורפיזים-מתח, מסוג ההמצאות שרק מוח שטני ויצירתי במיוחד יכול לארגן לנו...


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 10 comments

10 הערות קוראים:

מזל טוב .
אין ספק שכאן הונחה אבן הפינה לקהילת קרוספיט בישראל .
ותודה שהקדשת מזמנך עבורינו .
אני למדתי המון מהבלוג שלך .

מזל טוב דעאל עשית המון למען הקהילה אני רק חדש יחסית ואני כבר רואה שאתה באמת עושה מעל ומעבר.
וברשותך הייתי רוצה לפתוח פה דיון בהמשך למה שדברתם לפני כמה ימים על כמות אימונים בשבוע,כשהתחלתי בקרוס אז הייתי מהמתלהבים ומאלה שרוצים כל הזמן עוד ועוד זה גרר אותי לעשות המון כלומר אימונים כפולים ביום או אפילו באותו אימון ולמרות שהיה שיפור שמתי לב שהוא היה זניח ולפעמים הייתי מגיע ואפילו עושה פחות ממה שיכולתי שבוע לפני.
לאחרונה נעשתי נורא לחוץ בזמן[עבודה,מבחנים,כלב,בחורה :)]ואין לי זמן להתאמן הרבה אולי 5 פעמים בשבוע ופתאום שמתי לב שאני שובר שיאים אבל בגדול כל הזמן המשקלים עלו הכח מתפרץ טוב יותר פשוט נעשתי חד וחזק יותר כנראה באמת יש משהו באיכות על כמות.

מזל טוב גבר גבר, אין עליך.
דויד לגבי הירידה במספר האימונים, אתה צודק. פשוט נתת לגוף שלך להתאושש, יש לא מעט אמת בלהקשיב לגוף שלך. מנוחה היא חלק לא מבוטל מהאימונים ומתהליך השיפור הם פשוט הולכים יד ביד. קרוספיט לא סתם מתוכנן בצורה של 3 כן 1 לא או 5 כן 2 לא, יש הגיון מאחורי הבלגן : ).
העיקר הוא לא רק מס' הפעמים בשבוע, אלא לדאוג לתקוף כל אימון באינטנסיביות וכאשר מגזימים זה לא רק קשה אלא גם מסוכן.

כל מבנה צריך בסיס רחב ויציב כדי להמשיך ולצמוח מעליו בביטחון ...תודה רבה דעאל

:)

מזל טוב!
אני קורא פאסיבי פה, אבל עושה אתזה כבר כמעט שנתיים נראה לי(:

תמשיך ככה!

דעאל,
אנחנו מדברים הרבה ואתה מודע להערכתי הרבה לפועלך בתחום זה (כמו גם בתחומים אחרים). בכל מקרה, אין ספק שפתחת לנו ולעוד אחרים בהמשך צוהר לעולם שלם של פעילות גופנית ודרך חיים. בזכותך אנשים רבים מרגישים טוב יותר כלפי חוץ ובעיקר באופן פנימי.
יישר כוח, ולמרות שהמטרה הושגה- המשך בדרכך זו.
להשתמע

תודה לכל המודים.
My pleasure
כיף גם לראות שמות חדשים (וותיקים)!
שבת שלום.

תודה דעאל!
אני עוקב אחרי הבלוג הזה כבר למעלה משנתיים, למדתי המון...!!!! האמת שפשוט כיף לקרוא אותך (-:
אני עוד זוכר שהיו לך כמה התלבטויות לאורך הדרך לגבי הבלוג הזה, אני שמח שלא ויתרת עליו.

בכל מקרה....כל הכבוד! וישר כח!!

100 בורפיז מתח בקפיצות. 15:32.

הוסף רשומת תגובה