אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

חדשות בלגיות

טוב, אני עכשיו בבלגיה ורצתי חצי שעה בקור הנהדר פה. כיף לגמרי.

והערה לסדר: קרוספיט בלי תחרותיות זה כמו ביצה בלי מלח. אז קצת קינטורים הדדיים וצחוקים זה סבבה ומדרבן (אותי) אבל שיהיה לגמרי ברור: התוצאות של החברים פה באמת כבוד! בסוף הרי באנו להנות, לא ככה?

ואני מרים את הכפפה.
משחקי קרוספיט ישראל קום יקומו, ויפה שעה אחת קודם.
Share/Bookmark

By מר קדמוני with 8 comments

8 הערות קוראים:

סחתיין עליך,ומושיקו לא התכוונתי לרמוז דברים אני מתנצל אם זה נשמע כך אחי התכוונתי שאלו תוצאות מדהימות,ומתאים לי מפגשים מדי פעם אפשר ללמוד הרבה אחד מהשני בעיקר בשבילי שאני בתחילת הדרך בקרוספיט,
אתמול אימון 5-5-5-3-3-3-1-1-1 CLEAN&JERK 1 1RM 70KG ובנוסף 3 סיבובים של 3 חזרות CLEAN&JERK 50KG דדליפט 110KG חזרות6X ו9 BOX JUMP זמן של 9:02

לגבי משחקים או אימון משותף, אנחנו מתכננים את זה כבר כמה זמן. צריך לקבוע פשוט תאריך, אימון מסויים ולבחור מקום ציבורי שנוח לכולם להגיע אליו. בנוסף במקום ציבורי נוכל גם קצת להציג את השיטה לקהל הרחב. לדעתי צריך לעשות כאלו אימונים פומביים שלנו, כל כמה שבועות.
לגבי התוצאות, כל הכבוד לכולם. הייתי רוצה להדגיש נקודה פה, לפני שאתם מתחרים אחד בשני פה אתם קודם כל מתחרים בעצמכם. זה לא משנה כמה עשה המתאמן השני, קודם כל תבדקו את עצמכם. אם יש שיפור בתוצאות, אזי כבר ניצחתם והרווחתם.

עשיתי היום אימון מקרוספיט אנדורנס:
8*200 דקה מנוחה
36, 32, 34, 34, 36, 33, 50, 34
(מימין לשמאל).
היה טוב.

80 הפיכות צמיג של משאית + קפיצה פנימה והחוצה בכל הפיכה.
לא מדדתי זמן ,פשוט נתתי ה-כ-ל!

היום אני מתחיל תוכנית חדשה שילוב קרוספיט עם דגש על כח ותרגילי התעמלות לא שקרוספיט לבד לא עבד עד היום תמיד השתפרתי מאימון לאימון פשוט היה בא לי לשים דגש קצת יותר על הכח ותרגילי התעמלות.
אני עדיין בתקופת ניסיון לראות איך אני מתאושש בין האימונים לקחתי פחות או יותר 60% מה RM5 שלי כמישקלי התחלה והכוונה לעבוד לינארי כלומר לעלות כל אימון במשקל פחות או יותר 12 שבועות, כרגע אני במתכונת קרוספיט כלומר שלושה ימי אימון ויום מנוחה כאשר מחזור הוא כל 8 ימים מבחינת תרגילי הכח, הWOD אמור להיות כבד עד 10 דקות.

חימום: ריצת 400 מטר, 10 מתח, 20 כפיפות בטן, 5 דיפ על טבעות, 5 דיפ רגיל, 20 סקואטים עם מקל מעל הראש, 10 שכיבות שמיכה על טבעות, 10 שכיבות שמיכה רגילות. 10 פשיטות גו, samson stretch.

עמידת ידיים:
30 שניות * 4 עם 2 דקות מנוחה בין הסטים.

front squat
5 * 20 ק"ג
5 * 30 ק"ג
5 * 40 ק"ג
5 * 50 ק"ג
5 * 50 ק"ג
5 * 50 ק"ג

WOD
שלושה סיבובים ב 10 דקות של
ריצת 300 מטר
11 SDHP במשקל 40 ק"ג
14 מתח

מתיחות.

רק תגידו לי מתי והיכן ואני אגיע, כמובן.
בזמנו דיברנו על HOOVERBALL בחוף הים, בתוספת של WOD אחר. ראיונות?

לאימון היום עשיתי TABATA MASHUP של הנפות קטלבל, עליות בטן, שכיבות שמיכה וקלינים עם כדור הכח. 16 דק' של גיהנום, איזה כיף...
איאן

שלום לכולם
אני מתאמן בשיטה כבר יותר משנתיים והיא מדהימה. אומנם לפעמים צריכים להוסיף קצת ריצה לפני או אחרי אבל סה"כ מאוד מרוצה מהתוצאות. שמח לראות שיש כאן אתר ישראלי שממש עוקב אחרי הח'ברה מחו"ל. כל הכבוד ! ולעיניין המשחקים המקומים, אם מישהו ירים את הכפפה אוכל לדאוג ללא מעט משתתפים, אנחנו כמה ח'ברה מושבעים שמתאמנים בשיטה זו כבר שנתיים.

תודה, עדי

עדי היי
אני איאן, מאמן קרוספיט גר בתל אביב.
איפה אתה והחברה שלך גרים? אני יודע שיש לעומרי פלד (עוד מאמן קרוספיט) קבוצה שמתאמנת בגן יבנה.
אני מעוניין להתחיל קבוצה באיזור תל אביב-מרכז.
איך מצאתם את השיטה? איזה ציוד יש לכם? מקום כבר יש?
איאן דרנפלד

הוסף רשומת תגובה