אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

שאלה בפרוס החג

בשעה שלפני פרוץ החג, נעלה עוד מחשבה אחת לגבי הריצות שלכם, ובזה נסיים את נושא הריצות (לשבוע זה):

באילו נעליים אתם רצים?
אני רץ עם Nike Free 7.0, שיתרונן הוא במשקלן הנמוך מאוד ובסגולה המיוחסת להם כריצה "כמו יחפים". אני לא משוכנע בזה, אבל בלי ספק מאז שעברתי (כבר 3 שנים) לריצה עם נעליים ללא "ריכוך", לא כואבות לי יותר כפות הרגלים, בכלל (וזה הישג לאדם עם פלטפוס שכמוני).
האמת שאני כבר מזמן שמתי עין על Vibram five fingers כאלטרנטיבה הבאה לריצות (קצרות). 
והרשת מלאה דיונים ומאמרים על יתרונות הריצה היחפה. 
יפות יפות שבא לבכות. 

חג שמח!


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 4 comments

4 הערות קוראים:

אכן יפות ומשעשעות מה, בריאן מקנזי (אינדורנס) אוהב אותן מאד. אני תומך בדעה של לרוץ עם כמה שפחורת אוויר בנעל. אני רץ עם ברוקס קסקדיה, שהיתרון הוא שפנים הנעל הוא שטוח וללא שום גבעות וקשתות. גם אני לאחר שעברתי לסוג כזה של נעל, נחסכו ממני כאבי הריצה. כל הפיתוחים החדשים, די גורמים לרגל להיות עצלנית בתכלס נולדנו לרוץ יחפים. אבל יש דרך ארוכה ואימונים , שצריך לבצע עד שעוברים לרוץ יחפים או עם הויברום.
צביקה מהמחשב של אחותי

התייחסות מעניינת לכל נושא הנעליים:
http://www.shvoong.co.il/he-IL/100/3513/

אני רץ עם saucony ProGrid Triumph 6 עם שיכוך רגיל אבל האמת מעולם לא היו לי כאבים בכף הרגל, והריצה מעולם לא הייתה תחום מעניין עבורי, בכל מקרה הנעלים בתמונה נראות מגניב, לא בטוח שנוח אולי אחרי שמתרגלים.
היום היה יום עמוס, התחלתי בבנית הסוכה, אחר כך עבדתי על הטכניקה של ההנפה, שחקתי ככה בערך שעה קצת יותר הגמישות שלי בכתפיים ובשכמות לא משהו אחרי שעה של תרגול עם משקלים לא גבוהים הגוף שלי התחנן למנוחה. היה יופי של אימון
חג שמח לכולם.

אתמןך בלילה בצעתי את "Helen"
שלושה סיבובים במינימום זמן של:
ריצת 400 מטר
21 swings עם DB של 25 ק"ג
12 מתח

לקח 13:40 דקות
היה קשה מאוד פעם ראשונה שאני עושה את הלן כנדרש
התחלתי טוב הריצה הראשונה הייתה 1:40 והסיבוב הראשון בערך 2:30 אחר כך נגמר הכח הריצה כבר הייתה איטית אפילו את המתח שברתי, דווקא ה swing הלך בסדר למרות שבעבר תמיד הייתי מוריד ל 16 ק"ג.
היה אחלה אימון מחכה כבר לפעם הבאה.

הוסף רשומת תגובה