אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

אימון כח ואימון פארק

היום אימון כח נטו. Front Squat. זהו אימון על כמות ואיכות, ולא על זמן או קצב. אותו התרגיל, נעשה במשקלים שונים ובמספר חזרות אחר: 1-10-1-20-1-30

כלומר, חזרה בודדת במשקל מקסימום. אח"כ משקל מתאים שאפשר לבצע איתו 10 חזרות רצופות. אח"כ שוב חזרה בודדת במשקל גבוה יותר. אח"כ 20 חזרות, ושוב, החכמה היא להתאים את המשקל ליכולת לסיים ברצף. חזרה בודדת כבדה, ו 30 חזרות קלות ומייאשות בסוף.
טכניקה טכניקה ונחישות יעזרו לכם לסיים הכל כנדרש. ספרו לנו באיזה משקל השתמשתם בכל סט.

אמש, נספר, היה אימון יום הולדת לאיאן בפארק הירקון. נהיה כבר מסורת הדבר הזה. למרות מזג האויר הסגרירי, באו השעת ערב גם מתאמנים ותיקים וגם חדשים וחדשות, והיתה נוכחות נשית משמעותית (חמש נשים מתוך כ 20 מתאמנים) מה שהעניק כח ונחישות לאימון כולו. היה קר אבל בהחלט כיף. מכיוון שהיה זה יום ההולדת ה 40 של איאן, התרגילים היו בחזרות של 40, והעבודה היתה בזוגות, כך שכל זוג צריך לסיים 40 חזרות אך רק לאחד מבני הזוג מותר לעבוד, השני נח/מתאושש/גוסס בינתיים. סה"כ אימון של 12 דקות/15 דקות למתקדמים, שכלל ספרינט, wall ball, דדליפט (60 ק"ג/40 ק"ג), kettelbel swing (עם 16 ק"ג/12 ק"ג), מתח על טבעות, ברכיים למרפקים על טבעות, וצעדי ענק. כל תרגיל, כאמור, 40 חזרות. כמה שיותר סבבים ב 15 דקות. 2 סבבים וטיפל'ה היו המקסימום.
היה קשה, מאתגר, והנאה מוחלטת.
נאמר תודה לאיאן על הארגון ולצבי, עומרי, אורית ונעמה על ההדרכה, וגם לכל האחרים כמו סם, עוד סם, קובי, אלון, דורון, ג'ואנה, עוד אורית, תומר (שגם הפעם ארגן מוסיקה), ועוד כמה ששכחתי את שמם. הגיל כנראה עושה את שלו. אם הייתם שם אמש, תוכלו לשתף חוויות בהערות. נו טוב, גם אם לא הייתם.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 3 comments

3 הערות קוראים:

רק בשביל שתיזכר אני זה שצילם :-)

צודק! פעם אחרונה שזה קורה לי...
שלח לי תמונות במייל ואני מבטיח לפרסם!

שלחתי לך למייל שמופיע בפרופיל שלך.

הוסף רשומת תגובה