אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

משחקי כדורגל ומשחקי קרוספיט


היום אכלתי צהרים עם צבי וקשקשנו קצת על עבודה ובעיקר על משחקי קרוספיט הנפתחים בשבת הקרובה, ומי לדעתנו עשוי לקחת. כך או אחרת, היינו תמימי דעים שספורטאי העל בקרוספיט מפתיעים כל פעם מחדש ביכולת הבלתי נתפסת שלהם (מיקו סאלו, לדוגמא, עושה 527 נקודות ב Fight Gone Bad. מישהו כאן יכול לדמיין בכלל מה זה אומר?)
במקביל, ובלי קשר, אתמול נזף בי גלעד ידידי על שעבר חודש שלם של משחקי מונדיאל ולא התיחסתי לזה כלל כאן בבלוג, לפחות מהיבט הכושר הגופני. ואכן, המונדיאל הוא לא רק הזדמנות לראות משחק קבוצתי ויכולת אישית נדירה, אלא גם לקבל מושג על כושר גופני. הגמר אמש היה מבחן יכולת לעמידות הפיסית של השחקנים, ושחקני הולנד פשוט קרסו.
התבוננות באתר המעולה של פיפ"א על נתוני השחקנים בהיבט המרחק שעברו (יש נתונים אינסופים על כל שחקן ושחקן, כולל מפת חום מגניבה המראה בכל משחק היכן בילה השחקן את הזמן על פני המגרש), הן ברמה האישית והן כקבוצה. קל לראות שספרד פשוט רצו הרבה הרבה יותר קילומטרים מכל קבוצה אחרת. 767 ק"מ במהלך שבעה משחקים, לעומת 751 ק"מ להולנד. 2% יותר זה לא נשמע הרבה, אבל כשחושבים שבשתי הקבוצות אלו שחקנים מהמעלה הראשונה, 2% זה הרבה מאוד (ובערך האחוז בו מיקו סאלו טוב ממני).
שני השחקנים שבאופן אישי כיסו הכי הרבה קילומטרים במהלך המונדיאל הזה הם XAVI הספרדי הנמוך והשחור וSCHWEINSTEIGER הגרמני הגבוה והצהוב. שניהם שיחקו שבעה משחקים מלאים, ושניהם לא הבקיעו אף גול, ועם זאת, הם השאירו אותנו נפעמים בנמרצות בלתי נלאית, ביכולת עילאית ובכושר שאין שני לו.
ומחשבה לקינוח היא על ההבדל בין משחקי קרוספיט למשחקי המונדיאל. באחרונים כיף לראות את השחקנים רצים אל הקהל, מחייכים מאוזן לאוזן ומפגינים אושר עילאי עם כל הבקעת גול. במשחקי קרוספיט, כשמישהו מנצח, הוא בדרך כלל נראה אומלל למדי, הוא לא יכול לרוץ או להרים את הידיים, כי הוא כנראה כבר כילה את כל האנרגיות שלו בדרך. הקהל, לעומתו, שמח בהחלט.
אז ב(מוצאי) שבת ובראשון הקרובים, אנחנו בעניין של משחקי קרוספיט 2010. הרייטינג (יהיה כנראה) מעט נמוך יותר מהמונדיאל, ואין רוץ טלויזיה שמשדר אותם (עדיין) אלא streaming באינטרנט בלבד, אבל הי, לפחות לא יסתירו לנו... עד אז, אפשר להתנחם בטור דה פראנס ולשלוח ללאנס ארמסטרונג מילות עידוד, אם כי הוא כבר הרבה הרבה מאחור, כמעט רבע שעה פיגור.

אהבתם את המונדיאל? אתם מתכננים לצפות במשחקי קרוספיט? ספרו לנו

(ובעניין פרוטוקול אימונים - הערב עשיתי אימון אנטרוולים 200 מטר בעליה, רצח, ושלשום אימון 5*10 מתח, דיפ טבעות, בטן וסקוואט).

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 1 comment

1 הערות קוראים:

לאנס הודיע היום בתקשורת שהוא יתחיל לעבוד בשביל הקבוצה. כנראה כדי להביא את לוי ליפהיימר לפודיום או לטופ 5.

האימון היום:
3 סיבובים:
20 מתח, 10 דאמבל סנאצ' ואז פוש פרס לכל יד, כמעט ק"מ אופניים נג"ש.
לקח 24 דקות והיה מאוד קשה, במיוחד החלק של הדאמבל...
על האופניים רכבתי סה"כ 2.85 ק"מ ב6:16 דקות. מה שאומר 27.76 קמ"ש ממוצע, לא רע בהתחשב בפניות ובככר שהיו בדרך.

בקרוספיט גיימס אני הולך לצפות עם בירה קרה ולהתענג על כל טיפת זיעה שהיא לא שלי D:

הוסף רשומת תגובה