אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

עדכונון

שלשום קפצתי 5-10-15-20-25-30-35-40-45-50-45-40-35-30-25-20-15-10-5 קפיצות חבל כפולות. זה אימון אכזרי מבית היוצר של OPT, וזה לקח לי 19:59 (לסה"כ 500 קפיצות כפולות בחבל!). וואוו. אתמול, לעומת זאת, רצתי חמישה ק"מ. התוצאה המשולבת היא כפות רגליים תפוסות (?), תופעה חדשה גם בשבילי.
מישהו כאן עשה את זה פעם?

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 7 comments

7 הערות קוראים:

האם האימונים באתר של הקרוספיט מתאימים גם לגברים וגם לנשים?כי זה נראה לי יותר מידי לנשים חלק מן הדברים לעשות שלא לדבר על גברים שזה גם קשה מאוד?האם אתה נוהג ללכת לפי התוכנית של האתר הראשי?כי לפי מה שראיתי האימון על החבל לא היה נכלל באותו יום שעשית את האימון

שלום אנונימי. לפי הניסוח אני מניח שאת אנונימית ולא אנונים... מכל מקום: קרוספיט מתאים היטב הן לגברים והן לנשים, הן לצעירים ו"סוסים" והן למבוגרים ומאותגרים פיסית. העניין הוא שקרוספיט מציע גישה של אימונים קצרים, עצימים (כלומר אינטנסיביים), מגוונים ופונקציונאליים. הרמה של העצימות והעומס צריכים להתאים למתאמן, ולכן ביצוע האימונים בדיוק (מה שקוראים as Rex כלומר "כנדרש"), הוא רמה שלא כולם יכולים אליה, ובודאי שאין להתחיל ממנה. בסופו של יום, קרוספיט הוא ספורט קהילתי או קבוצתי ולכן האימונים הם רק דרך להשוות את עצמך לאחרים, אך בעיקר, להשוות את עצמך לעצמך.
כתבתי על זה בעבר לא מעט (ראה תחת תגית "פילוספית קרוספיט").
אני עצמי משתמש באתר הראשי אבל לא כפוף לו לגמרי. לפעמים כך ולפעמים אחרת (דינמיות והתאמה אישית היא מהותית בקרוספיט). למתאמנים חדשים מומלץ לעבוד לפי התכנית למשך מספר חודשים, אבל כמובן בהפחתת העוצמה.

מה זמן המנוחה בין הסטים?
5-10- וכו'

הי בעז. המנוחה היא כמה שפחות. כלומר, המטרה היא לסיים את כל המחזור בכמה שפחות זמן. אתה צריך לנוח מספיק כדי שתוכל להשלים את הסט הבא בהצלחה.

בעז, זה 85 קפיצות כפולות בחבל, לא מעט בכלל!! אני משתמש בחבל מהיר של נייקי, ומרוצה ממנו מאוד.

גם אני עברתי לחבל הזה אחרי שניסיתי חבל עור וחבל של איירון מן זה נראה לי הכי טוב (אני אמנם בשלבי התרגלות למהירות שלו)

הוסף רשומת תגובה