אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

בוב מארלי ואני נפגשים במונית ומדברים על אמונה


הבוקר היתה לי הזדמנות להיפרד מאמריקה כמו שצריך. המונית שלקחה אותי מהמלון במיאמי לנמל התעופה נראתה מבחוץ כמו כל מונית צהובה אחרת, אבל מבפנים, זה כבר הרגיש כמו עולם אחר. לא יכלתי להתאפק, וצילמתי (לחצו להגדלה, כדאי).

לנוחות הקוראים והקוראות, הנה הסברים ומקרא מפורט על מה רואים בתמונה:
  1. דגל אמריקה. פריט חובה בכל בניין, בכל מקום. האמריקאים הם אולי האומה הפטריוטית ביותר בעולם.
  2. צלב עץ מגולף, תלוי מהמראה. יחד איתו ארנק מהוה. אמריקה היא מדינה שמרנית ודתית מאוד.
  3. פסל צבעוני של הסעודה האחרונה, ולצידו ספר תנ"ך מפורט ועב כרס. זה נראה ממש כמו כנסייה קטנה באוטו.
  4. דגל ג'אמייקה על הדשבורד (בדיוק לפני הדגל האמריקאי). יש גם כובע מצחייה של ג'אמייקה על הראש, וגם צמיד יד בצבעי הדגל. במיאמי מתגוררים הרבה מאוד מהגרים מהקאריביים.
  5. משקפי ראיה של רייבנד, אדומות (תביטו היטב במראה). מותגים יש בכל מקום.
  6. שקית של מקדולנד, למרגלות הנהג, כי צריך לאכול ארוחת בוקר.
  7. CD של בוב מארלי מציץ מהמערכת (הוא הוציא אותו כדי שנוכל לדבר יותר בנחת – ועל כך בהמשך).
  8. מספר רישוי בענק, כי לאמריקאיים נטיה קיצונית לארגון ולסדר, ובעיקר למשמעת.
המציאות מסתברת כטובה יותר מכל תפאורה של סרט.

בין צילום לצילום, קישקשתי קצת עם הנהג. תאמינו או לא, אבל הוא מכנה את עצמו: DJ Stress Free, (תחשבו במבטא ג'מאייקני כבד). הוא מאמין שצריך לאהוב את כולם ושאסור להיות בלחץ או במתח (ע"ע השם שהוא בחר לעצמו). גם ממקומו מאחורי ההגה, הוא עדיין מרגיש את עצמו מעין נביא-משיח-משורר-מטיף ולכן הוא החליט שאני צריך לחשוב תמיד חיובי, כי אלוהים אוהב אותנו, או בלשונו המשעשעת: I’m too blessed to be stressed. לדבריו, צריך להקפיד בחיים רק על KIP – שזה ראשי תבות Keep It Positive. כשירדתי, ולפני ששילמתי לו, הוא החליט לתת לי "מתנה לחיים", שתשמור אותי מכל צרה. הוא שלף מתחת למושב מחברת, תלש חצי דף, ושירבט ברכה אורגינל, הנה כאן:

למי שמתקשה לקרוא: DJ Stress Free. One love. One unity. God bless you.
מישהו אמר כאן בוב מארלי?

בקיצור חברים, בכל מקום בעולם, בכל מדינה, בכל חברה, אנשים רק רוצים להיות שמחים ומאושרים יותר בחלקם. ונראה שאנשים שונים מוצאים אם הגאולה הפרטית שלהם בדרכים שונות. אני לא רואה את עצמי stress free אבל אין לי ספק שיש לי מה ללמוד גם בעניין הזה. (אני כבר Gluten free אז להוסיף גם stress free עלול להיות קצת יותר מדי בשבילי).
מי שרוצה גם לשמוע את החבר החדש שלי, הנה הקלטה קצרה (תודה, בלקברי), ועכשיו אתם יכולים להוריד 20 שניות של ברכה ישר מג'אמייקה.

איך ה stress free שלכם היום?

(אם אהבתם את הפוסט הזה, תשקלו לשלוח לינק או לייק לחברים שלכם. גם אם זה לא עזר לי, אולי זה יעזור למישהו להרגע ולחייך קצת יותר).

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 2 comments

2 הערות קוראים:

הוסף רשומת תגובה