אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

דף כושר יומי


שבוע טוב חברים.
היום האימון באתר אינו מתאים למתחילים (בא נגיד שלטעמי צריך לפחות שנה של ניסיון אקטיבי בהרמת משקולות לפני שמתחילים למדוד את עצמך במשקלים). הוא כולל שלושה תרגילים: הגבהה למותן (deadlift), סקוואט עם משקל על הגב (back squat) והגבהה מגובה כתפיים בכוח ידיים בלבד (Shoulder Press). הסט נקרא " קורספיט טוטאל", והוא מדד עצמאי של קרוספיט למדידת כוח, והוא מורכב מסכום המשקל המורם בשלושה תרגילי משקולות, כאשר הכוונה היא למדידה הגבוהה ביותר.
הערה חשובה: סט זה, להבדיל מתרגילים אחרים, נותן מושג על כוח שריר בלבד, ולא על כוח מתפרץ הבא לידי ביטוי בהרמת משקולות אולימפית (דחיקה, הנפה וכו' - עוד תראו בהמשך). הסט הוא די חדש בקרופיט ובעיקר בא כדי לתת מענה ליצירת מדד אחיד בין כל הפריקים של קרוספיט להערכת שרירי גב, חזה וידיים הבאים לידי ביטוי בסט.

אוקיי, אם לא קורספיט טוטאל אז מה כן עושים, מותאם למתחילים:
ברוח קרוספיט טוטאל מחזקים את שרירי החזה, הגב והבטן, הירכיים והידיים:
ידיים וחזה: נעשה עמידת ידיים ליד קיר (להזהר שהאשה לא תראה אתכם, אחרת תחטפו על זה שאתם מלכלכים את הקיר. או פשוט לעשות בלי נעליים). זה לא כל כך קשה. להשען קצת עם הרגליים על הקיר ולנסות להחזיק מעמד עם ידיים ישרות לפחות 30 שניות. לרדת, לנוח 10 שניות ולחזור על זה. 10 פעמים.
גב: לשכב על הבטן ולעשות "סופרמן" עם ידיים לפנים וגב מקושת לאחור (להזהר שהאשה לא תראה, אחת תחטפו על זה שאתם מלכלכים את חולצה), להחזיק למעלה 5 שניות ולרדת. לחזור על זה 20 פעם.
בטן: כפיפות בטן (להזהר שהאשה לא תראה, אחרת תחטפו על זה שאכלתם כל השבת). 50.

כל זה כפול שלוש וכמה שיותר מהר.

ולעצלנים, אפשר לקבל פרופורציות כשרואים את הבחור הבא עושה מאה עליות מתח בשש דקות!

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 1 comment

1 הערות קוראים:

תרגילי בטן לחיזוק שרירי הבטן והשגת בטן שטוחה וחטובה

הוסף רשומת תגובה