אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

From a blogger to a movement leader (עדיין לא אני)

הערב עשיתי מרפי מלא ותקני בשיא אישי (PR) של 36:36. תענוג. (הכולל: ריצת 1600, עשרה סיבובים של 10 מתח, 20 מרפקים ו 30 סקוואטים, ריצת 1600 מטר).

בעניין אחר, שמחתי מאוד לראות כי The Primal Blueprint של מארק מהתפוח היומי נמצא במקום השני ברשימת רבי המכר של אמזון. זהו פשוט הישג לא נתפש. זהו ספר בהוצאה עצמית, ללא כל פרסום חיצוני למעט הרשת החברתית והקהילתית שבנה מארק לגמרי בעשר אצבעות, והנה תוך שלוש שנים וחצי בלבד מאז שהבלוג שלו התחיל, הוא הפך לספר הנמכר ביותר בתחום איכות החיים וספורט ולמקום השני בדרוג הכללי של אמזון. זה וואוו רציני. זה מדהים באמת ומראה כי יש לא מעט אנשים חושבים שמציצים מתוך ההמון שחי שנים תחת מיתוסים כמו"שומן יהרוג אתכם", "שמש תסרטן אתכם" ו"נעליים ירפאו אתכם".
בתור מי שקורא את מארק כבר שנתיים יום יום, וחושב שאני הראשון שציטט והפנה אליו בעברית, כבר לפני שנה ועשרה חודשים כאן בבלוג, היה זה הרבה לפני שהספר יצא לאור אלא רק כשהיתה תמצית הדברים כפוסט אחד של עקרונות השיטה, אני שמח לראות שלא טעיתי באבחון האיכות. מאז מארק לא רק פרסם אינספור פוסטים מעולים, אלא גם עשה עסקים מצוינים ובצורה שיטתית ומעוררת הערכה הרחיב וביסס את מעמדו כבלוגר המשפיע ביותר בתחום התזונה, הספורט ואיכות החיים.

אם אתם שואלים על ההימור שלי, אז אני מאמין (ומקווה) שבתוך3-4 שנים השיח הציבורי ישתנה ויתבגר וסוף סוף יחשף לעובדה כי בריאות לבבית ושמירה על משקל תקין יכולים להיות מושגים דווקא על ידי דיאטה עשירת שומנים ומועטת פחמימות, כי כושר מושג על ידי אימונים עצימים ומיעוט "אירובי כרוני", וכי ריצה יחפה בריאה יותר מכל נעל "אורתופדית", כדוגמא לכמה מהמיתוסים שמארק ניפץ כחלק ממודל הרמוני ושלם לאורח חיים מאוזן, טבעי ובריא יותר.

אז ממני הקטן, אליך מארק: קבל שאפו רציני! אתה מוביל תנועה אמיתית וממשית המשפרת את איכות החיים של אנשים רבים, ואני בתוכם. תודה.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 2 comments

2 הערות קוראים:

קבל "הרמה להנתחתה" בפורום נשים בספורט בתפוז:
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2139&MessageId=139921765
ואל תשאל איך הגעתי לזה...
יום טוב,
עמיחי

הי עמיחי, אני לא חושב שזו הרמה להנחתה. הייתי שם גם כחלק מהמדריכים ובאנו להדגים מה המשמעות של אימון פונקציונאלי, מיותר לציין שהפתענו הרבה מדריכים בעלי נסיון במה אפשר לעשות ואיך לעבוד.

הוסף רשומת תגובה