אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

צרות של עשירים

חמישה סיבובים על זמן של 30 כפיפות בטן עמוקות ו 25 פשיטות גו.
הכי פשוט לעשות כפיפות בטן עמוקות על ידי ישיבה על קופסת הקפיצות שלכם, תופסים את כפות הרגליים עם משהו (לי יש סולם שוודי, אבל אפשר גם מתחת לשולחן) וזהו. יורדים אחורה עד שהראש נוגע ברצפה.
אני, כנרמז בכותרת, מתלונן, כי אני לא ממש יכול להתאמן. כל היום עובדים (ישיבות ודיונים) ובערב מסעדות וכאלה עד מאוחר. אכן קשה, קשה.
פרסמו תוצאות בהערות. גם מחשבות או הפניות נוספות יתקבלו בשמחה. יאללה בי. כאן מתחילה כבר הישיבה.
Share/Bookmark

By מר קדמוני with 5 comments

5 הערות קוראים:

היום הייתי אמור לרוץ 800*4, אבל מכוון ואני לא רץ בגלל בעיות ברגליים החלטתי לקפוץ בחבל.

כפי שכבר רמזתי, היום גיליתי את אלוהי הקפיצה, במקום סתם לקפוץ במקום עם רגליים צמודות התחלתי לעבוד על טריקים וסגנון אישי, זה אחד מענפי הספורט הכי מגניבים שיש! בחיי, יש המון איפה לגוון, הוא קשה ומתגמל. כיף כיף כיף.
ואחריי שחפרתי מעט,
לילה טוב.

אור.

ביצעתי את האימון (כפיפות בטן רגילות וכפיפות גב בארבעים וחמש מעלות) - 21:15
יש מה לשפר

ביצעתי את האימון שפורסם, דרש וואחד אילתור. מכיוון שאין לי ספספל GHD :(, וגם לא קופסה של 60 ס"מ. הלכתי על שרפרף פלסטיק בגובה 30 ס"מ, כאשר הרגליים תקועות מתחת לספה. פשיטות הגו שלי היו על הרצפה בצורה של סופרמן. סה"כ זמן לקח 12:55, היה משעשע לראות כל פעם את הספה מתרוממת כשאני יורד לרצפה בבטן.
אור אם גילית את אלוהי הקפיצה, בדקת את הפנינג הפארקור שיהיה (או היה) בארץ.

לא בדקתי, אבל עכשיו, כשדיברת על זה, אני ארוץ לבדוק.

מצרף אתר מומלץ לחבל שגיליתי אתמול:
http://www.jumpropeinstitute.com/
ואת ההתחלה של הספר של באדי לי:
http://books.google.co.il/books?id=OY8kWfR8e1gC&dq=%22jump+rope+training%22&pg=PP1&ots=n4bmBFLz3c&sig=j7g8yxK6cn0cZPb58fZGyg-Sk4c&hl=iw&prev=http://www.google.co.il/search?hl=iw&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:he:official&hs=g2b&q=%22Jump+Rope+Training%22&btnG=%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9&sa=X&oi=print&ct=title&cad=one-book-with-thumbnail#PPP1,M1

מצטער שהקישור כזה, אין לי זמן להשקיע..

אני עם צבי: פארקור זה הטירוף האמיתי. אבל מכיוון שאני גם אבא וגם מפרנס, האחריות מונעת ממני קיפוץ בין גגות ושבירת קרסוליים סיטונאית. עם זאת, זה פשוט יפה יפה, ויש גם המון שיתוף פעולה עם קרוספיט למי שרוצה ורעיונות לאימונים בהתאם.

הוסף רשומת תגובה