אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

נחים ונהנים

היום מנוחה לפי הפק"ל הרשמי, ומנוחה גם לפי הרגש. אימוני השבוע נותנים את אותותיהם ואני מוכן ומזומן לשבת של מנוחה. נחזור לסדר ואימונים במוצאי שבת. שתהיה לכולם שבת שלום.
והערה: עוד שבוע ליל הסדר. לחץ קל נרשם בגזרה המשפחתית...
Share/Bookmark

By מר קדמוני with 5 comments

5 הערות קוראים:

היה אימון די חלש, כנראה בגלל יומיים של שינה לא טובה ומזג האוויר שגורם לכאבי ראש. יום חמישי נחתי בגלל הראש וחזרתי בשישי בבוקר לטפרי הדוב. הלכתי הפעם על נסיון להעלות משקל, שהעלה חרס. התחלתי ב 40 קילו המשכתי ל 45 ואח"כ ל 50, אך נאלצתי לחזור לאחור אל ה 40 בגלל הסטים החלשים שבצעתי. סיימתי את הסיבובים, מותש ומאוכזב. בנוסף הפעם את ההתחלה של הסיבוב, התחלתי ב power clean שאחריו front squat שבתכלס זה הסיבוב לפי הספר ועוד גורם מתיש. אני חוזר להתחלה עם הפק"ל עד לביצוע חלק של כל הסיבובים, המטרה לסיים 7 לסיבוב ואז אעלה את המשקל. לקח חשוב הוא גם לשמור בקנאות על שעות השינה במהלך ימי האימון, כמובן גם בימי החופש.

היום הייתי אמור לרוץ, אבל החלטתי להחליף בחצי שעה של קפיצה אינטנסיבית בחבל. היה כיף (חוץ מהיבלות.. אני חייב לקנות חבל חדש..).

דעאל, מאיפה קנית את חבל העור שלך? אתה יכול להעלות תמנה שלו? העם הוא באמת עדיף על חבל פלסטיק/סיליקון/PVC ?

חבל העור הוא נחמד, ונרשמה אצלי התלהבות כללית ממנו, בהשוואה לחבל הקודם שהיה לי (קניתי במגה ספורט אם אני זוכר נכון). אבל לאחר שקפצתי לאחרונה בחבל PVC עם מיסבים בידיות, גליתי שהעור איטי להחריד, בהשוואה. אני עכשיו פשוט מנסה כל מיני חבלים, עד שאמצא אחד טוב, או שאקנה את החבל של באדי לי (אני צריך להיות עוד חודש בארה"ב, אז נראה).

מה זאת אומרת מיסבים? אתה מתכוון לצירים? מניסיוני, חבלי הPVC עם הצירים הם ממש גרועים ולאחר לא הרבה קפיצות (נגיד 1000 במצטבר) אפשר לראות שחיקה מסיבית של הפלסטיק..

ואוו!
תמיד רציתי חבל של באדי לי, חבל שלא מייבאים אותם לארץ =\

אם אתה טס לארה"ב זו הזדמנות נהדרת לרכוש כזה, גם המחיר (130 שקל בערך לחבל ברמה הגובהה ביותר) לא נורא כ"כ ביחס לתמורה.

תיקון תיקון תיקון. אני יודע מה זה מיסבים.
גם חבל הPVC שלי מורכב מהם P:

הוסף רשומת תגובה