אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

ממזרים עם כבוד

היום אימון רצחני, EVA, אחד הקשים ביותר. חמישה סיבובים שכל אחד כולל:
ריצת 800 מטר
30 ניעות של משקולת יד במשקל 32 ק"ג
30 עליות מתח
מתחילים יעשו חצי אווה - חמישה סיבובים של 400 ריצה, 15 ניעות עם 16 ק"ג, 15 מתח (בקפיצות אם אתם ממש מתחילים). פרסמו תוצאות בהערות. 

אני מתאושש היום ממסיבת הגן של יום ההולדת של צבי (שיוצא במקרה יומיים לפני שלי). שישה עשר איש הגיעו אמש, בשעת ערב, לגן המשחקים בפארק הירקון. החברים הביאו ציוד (כדורים, משקולות, חבלי קפיצה, מוסיקה ומצב רוח טוב), צבי הכין דפי רישום ועטים וגם בקבוקי מים מנרליים. וסטופר. היה פיצוץ של אנרגיה. המטרה היתה, והושגה, לבצע את FGB. 
אחרי חימום קל, ואחרי הסבר על הטכניקות העקריות של היום מפיהם של עומרי, איאן וצבי (איך עושים push press, איך עושים sumo deadlift high pulls, זריקות כדור וחבל כפולים), התחלקנו לקבוצות וכל קורבן קיבל שומר, שירשום לו את הציון בכל תחנה, ואולי גם יצעק עליו קצת. שיהיה נחמד. 
אני קבלתי את תומר, בהמה טיבטית, 185 ס"מ של מסה בלונדינית חביבה, שהיה גם אחראי על המוסיקה וגם דחף אותי לקצה בכך שעודד וספר ומנה ורשם כל מה שעשיתי. היו גם קובי, נח, עוד קובי, מורן, איתי (שבא לראות), דיויד, יונתן, דודו, ועוד כמה שברח לי שמם, אבל הביאו חיוכים ועידודים. ברמת הציוד היו גם מוטות עם 35 ק"ג (המשקל הנדרש), וגם כמה מוטות קלים יותר (25 או 30 ק"ג), וכדורים היו של 7 ק"ג או של 9 ק"ג, כך שכל אחד יכל למצוא את העומס המתאים אליו ולניסיונו. 
יצאנו לדרך בניהולו של צבי, שהקריא זמנים ונראה היה שהוא די נהנה מהפוזיציה. FGB כולל חמש תחנות. בכל תחנה עובדים דקה רצוף, במטרה לעשות כמה שיותר חזרות מהתרגיל שבתחנה ולאחר דקה עוברים לתחנה הבאה ללא מנוחה. לאחר שמשלימים חמש תחנות, שבכל תחנה תרגיל אחר, נחים דקה. תודה לאל. את הסט הזה מבצעים שלוש פעמים, כך שמתקבל אימון בעצימות גבוהה מאוד שנמשך בדיוק 17 דקות, ושבסופו מתקבלת ערימה של חבר'ה על האספלט. מנסים להכניס אוויר בחזרה לריאות...
אחרי שהושלם FGB אחד, החלפנו תפקידים וכל מתאמן בסיבוב הראשון הפך ל"שומר" בסיבוב הבא, כך שאחרי שעשיתי כמיטב יכולתי וצברתי 278 נקודות סה"כ, ראיתי את תומר מרסק את התוצאה שלי ומגיע ל 298. טוב, בטח זה רק בזכות העידוד שלי... 
כך שבסיכומו של ערב שנמשך כשעה וחצי, אפשר לומר שקהילת הקרוספיט בארץ מתרוממת ויוצרת מומנטום ואנרגיה. כל אחד מהאנשים שהיה שם בא מכל הלב, ונראה היה שממקום של מחתרת או תרבות סודית, קרוספיט בארץ יוצאת עכשיו מהאפילה ומהתווך האלמוני, האינטרנטי, אל המרחב הציבורי, הממשי. בתחושה של סיפוק אני יכול לומר שלאחר שלוש שנים של בלוגגינג על קרוספיט בארץ שממה וציה, פתאום האדמה מוריקה וניצנים של פריחה ולבלוב עולים. סליחה על השירה. כל אחד מהאנשים אמש (וגם מאלו שרצו אבל לא יכלו להגיע) יוצר מעגל של משיכה למתאמנים חדשים והאלמנט הקהילתי, החברתי של קרוספיט, מתגבר. אז אני בטוח שהאירוע אמש, שהיה שונה מאירועים קודמים בכך שהיו בו כבר כמה מדריכים, ומתאמנים ותיקים וחדשים כאחד, הוא ראשון בסדרה של אירועים. וכן, "משחקי קרוספיט" יצאו לדרך מתישהו גם כאן.  

אני אשמח אם תשלחו לי למייל תמונות מהאירוע ואפרסם כאן את הנבחרות. בטוח שיהיו בקרוב בבלוג של צבי ששוב זה המקום והזמן לפרגן לו על ההפקה. תודה. 


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 4 comments

4 הערות קוראים:

כמו שציינתי בבלוג של צבי ,היה מעולה אתמול ,אחל'ה אוירה וקבוצה של תותחים ,כן ירבו :)

סחטיין עליכם!\, נשמע מעולה!
חבל שלא יכולתי להגיע, אני הייתי אתמול בכנס של ש"ש...

מחכה לתמונות !

מצטרף לברכות. כל הכבוד, תמשיכו כך! אני אצטרף ברגע שאתקרב לרמה הגבוהה של החבר'ה...

היום עשיתי רק חצי-אווה וגם זה עם הרבה הנחות (רק 12 ק"ג בסווינג ודי הרבה קפיצות כדי להשלים עליות מתח אחרי שנשברתי). ארך 21:44 דק'.
חוויה!
להשתמע

תודה לכל מי שהגיע ודעאל כבוד על הזיכרון של פיל בהקשר לשמות, אכן נהינתי מהפוזיציה של מקריא זמנים בתחילה אבל זה היה מהכיף של בדיוק מה שתיארת. החוויה והעוצמה שיש באימון שכזה וגם שכל מי שבא בא מכל הלב ודחף כל אחד אחר מתוך רצון שיסיימו וכן אפילו שיגיעו לתוצאה טובה יותר משלהם. אני לא איש של מילים רגשיות (דמעה דמעה) רק אמור מילה אחת כיף היה פשוט כיף. פירסמתי בבלוג שלי קישור לתמונות באדיבות שגיא ברנר והוא גם כאן
http://www.facebook.com/album.php?aid=123517&id=761242449&l=587935382d#/album.php?aid=123517&id=761242449&l=587935382d

גלעד, חבל שלא באת. אין הבדל ברמה כולנו קרוספיטרים והיו גם ותיקים וגם חדשים.
דרך אגב דעאל, פיספסת את העינוי הרשמי. בסוף אני עשיתי לבד וכולם צפו. סה"כ שלי לפעם הראשונה שאני עושה FGB תוצאה של 260.
אפרסם תוצאות וסיכומים נוספים במהלך הימים הבאים בבלוג שלי.

הוסף רשומת תגובה